„For those who don’t believe”. Ezzel a felirattal küldi nekünk idén a Coca Cola Mikulása új, karácsonyi reklámfilmjét és kolosszális, egyben rémséges ajándékát.
Szűk egy hónappal karácsony előtt éppen időszerű az ajándék tabletektől, hópelyhektől és tűlevelektől hemzsegő reklámspotok áradata a televízióban. Ezeknél általánosan fenn áll az „egyik kutya másik eb” esete, hiszen már nehéz újat mutatni. Egyik fülünkön be, a könyökünkön pedig ki. Ám általános tendencia minden évben, hogy egy-egy reklámnak mégis sikerül kiemelkednie a többi közül, és megnyernie magának a gyanútlan fogyasztót. Ilyen színfolttal általában a Coca Cola szokott előállni. Jópofa történettel, hangulatos zenével és kellemes képekkel lopnak egy kis karácsonyi kedvet és kólát esti tévézéseinkbe. Érthető, ha kíváncsiak voltunk már, hogy 2012-ben mivel boldogítanak minket két műsor között, és kedvenc Coca-Télapónknak sikerült-e ismét kitűnnie a mézeskalács illatú reklámforgatagból.
Nem igazán. Szomorúan kell tudomásul vennünk, hogy ezt idén mástól kell várnunk. Persze a Mikulás megvan, a kivilágított kólás teherautók is száguldanak, és a zene is el lett találva. De mind ez nem tudja kompenzálni azt a borzalmat, amelyet a látvány nyújt nekünk. A történet szerint a Télapó elhatározza, hogy bebizonyítja létezését a hitetleneknek. Ezért egy igencsak indokolatlan ötlettől felindulva egy hatalmas csomaggal lepi meg a „világ egyik városát”. A jókora dobozból egy gigászi mikulás-marionettbábu kerül elő, aminek érthetetlen módon mindenki nagyon örül. Egy Coca Colát kortyolgató lány, aki addig valószínűleg nem hitt a Télapóban, fel is mászik rá, a többiek pedig keresztülviszik a városon. A lakók még mindig nagyon örülnek, zenélnek, táncolnak és nevetnek, hiszen karácsony van.
A hírhedt horrorfilmbeli Chucky babára hajazó, hátborzongatóan pislogó Mikulás vállán ülő lány is nevet. Már hisz a Mikulásban, a karácsonyban és a Coca Colában.
Megpróbálunk mi is.
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő profil: a reklámeszközök tervezése, gyártása és forgalmazása, illetve a tevékenységhez tartozó szaktanácsadás.
Cégnév: Da Vinci Studio...
További információk