A reklámszakma jól bevált szokása, hogy hírességeket alkalmaz a márka népszerűsítésére, hiszen a segítségükkel könnyebb a bizalom kialakítása és ezzel a jobban ösztönöznek a termék megvásárlására.
Az alábbi összeállításban az idén megjelent férfi sztárok reklám szerepléseit mutatjuk válogattuk össze a teljesség hiányával.
Brad Pitt – Chanel Nr.5
Nem teljesen idei, de nálunk mostanában látható a tévében, valamint plakátokon a Brad Pitt szereplésével készült Chanel reklám. A videó nagyon egyszerű, nem történik semmi azon kívül, hogy Brad hangzatosan beszél a világ nagy igazságairól, útról, álmokról, sorsról, az elkerülhetetlenről, ami körülötte van, ami pedig nem is lehetne más, mint a villághírű Chanel parfüm. A dolog érdekessége, hogy mivel egy női illatról van szó, eddig még sosem kértek fel férfit a népszerűsítésre, most viszont a cég úgy döntött, hogy ahhoz, hogy egy ilyen legendás márka friss maradjon, más nézőpontból közelítik meg a fogyasztókat, ehhez pedig keresve se találhatnánk jobb arcot, hiszen a nők szívének többségét megdobogtatja Brad Pitt neve. A reklámfilm egyébként megosztotta a közönséget, sokan úgy vélik, hogy ezzel mind a cég, mind Brad lejáratta magát, ezért aztán számos paródia verzió is kering a videó megosztókon.
George Clooney – Casamigos Tequila
Úgy tűnik George Clooney reklámos karriere megállíthatatlan, hiszen idén egy újabb hirdetésben láthatjuk, ráadásul a vonzó szupermodell, Cindy Crawford társaságában. George az a személy, akit már számtalan márka arcaként láthattunk, mégsem vesztette el hitelességét, így valószínű nem ez lesz az utolsó promotáló szereplése. A Casamigos Tequilát egy barátjával közösen dobták piacra, ezek után gondolom nem is volt kérdés, hogy ki népszerűsítse az italt. A reklámfilm érdekessége, hogy igazi baráti társaságban készült, mivel a videóban George és a barátnője, Stacy Keibler, valamint a színész üzlettársa és jó barátja Rande Gerber szerepel feleségével, aki éppenséggel Cindy Crawford. A rövid reklám lényege mindössze annyi, hogy fogyasszunk mértékkel, különben meglepetés érhet reggel, mikor egy ismeretlen mellett ébredünk, de persze, ha már ivásra adjuk a fejünket, legalább a Casamigost válasszuk.
Cristiano Ronaldo – Nike
A Real Madrid sztárfocistája a Nike új cipőjét hirdeti legújabb látványos videójában, ami a napokban került nyilvánosságra. A sportoló már többször dolgozott a Nike-val, utoljára Rafael Nadallal csaptak össze egy izgalmas és rendhagyó tenisz meccsen, ahol a focista ütő nélkül, azonban Nike cipőben adogatott a teniszcsillagnak. Az újonnan készült reklámban egy focipályát láthatunk lassított felvételen, ahol látszólag óriási szélvihar tombol, az emberek dőlnek jobbra-balra, próbálnak kapaszkodót találni, egyszóval teljes a káosz. Mint kiderül az egész C. Ronaldo miatt alakult ki, aki elképesztő gyorsasággal, látványos cselekkel töri át a védelem vonalát az új Nike cipőjében
David Beckham – H&M
Tavaly már készült egy videó, amelyben a népszerű focista a H&M üzleteiben kapható, saját nevével ellátott boxerét hirdeti, most azonban készül a folytatás. A következő reklámfilmet a Blöff, vagy a Ravasz az agy és két füstölgő puskacső című filmeket is maga mögött tudó Guy Richi rendezi. Állítólag mindketten nagyon komolyan vették a közös munkát, a rendező be is vallotta, inkább rövidfilm készítésén dolgozott, nem egy szimpla reklámot akart rendezni. A forgatókönyv szerint David Beckham egyszerre lesz jelen, mint focista és szuperhős, mindezt azonban egy szál boxerben teszi Beverly Hills utcáin. Ez az elképzelés merőben más, mint amit eddig láthattunk Beckhamtől, kíváncsian várjuk a premiert, ami február 6-án lesz. Addig is, itt a 2012-es őszi kampányuk eredménye.
Márton Orsolya
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A ::progressive:: egy nemzetközileg is elismert, díjnyertes, okos, hazai reklámügynökség
MIBEN VAGYUNK JÓK?...
További információk