FaceBook blog.hu

Marketing - Reklám

Híres férfiak reklámszerepben

2013.01.28

A reklámszakma jól bevált szokása, hogy hírességeket alkalmaz a márka népszerűsítésére, hiszen a segítségükkel könnyebb a bizalom kialakítása és ezzel a jobban ösztönöznek a termék megvásárlására.

Az alábbi összeállításban az idén megjelent férfi sztárok reklám szerepléseit mutatjuk válogattuk össze a teljesség hiányával.

Brad Pitt – Chanel Nr.5

Nem teljesen idei, de nálunk mostanában látható a tévében, valamint plakátokon a Brad Pitt szereplésével készült Chanel reklám. A videó nagyon egyszerű, nem történik semmi azon kívül, hogy Brad hangzatosan beszél a világ nagy igazságairól, útról, álmokról, sorsról, az elkerülhetetlenről, ami körülötte van, ami pedig nem is lehetne más, mint a villághírű Chanel parfüm. A dolog érdekessége, hogy mivel egy női illatról van szó, eddig még sosem kértek fel férfit a népszerűsítésre, most viszont a cég úgy döntött, hogy ahhoz, hogy egy ilyen legendás márka friss maradjon, más nézőpontból közelítik meg a fogyasztókat, ehhez pedig keresve se találhatnánk jobb arcot, hiszen a nők szívének többségét megdobogtatja Brad Pitt neve. A reklámfilm egyébként megosztotta a közönséget, sokan úgy vélik, hogy ezzel mind a cég, mind Brad lejáratta magát, ezért aztán számos paródia verzió is kering a videó megosztókon.


George Clooney – Casamigos Tequila

Úgy tűnik George Clooney reklámos karriere megállíthatatlan, hiszen idén egy újabb hirdetésben láthatjuk, ráadásul a vonzó szupermodell, Cindy Crawford társaságában. George az a személy, akit már számtalan márka arcaként láthattunk, mégsem vesztette el hitelességét, így valószínű nem ez lesz az utolsó promotáló szereplése. A Casamigos Tequilát egy barátjával közösen dobták piacra, ezek után gondolom nem is volt kérdés, hogy ki népszerűsítse az italt. A reklámfilm érdekessége, hogy igazi baráti társaságban készült, mivel a videóban George és a barátnője, Stacy Keibler, valamint a színész üzlettársa és jó barátja Rande Gerber szerepel feleségével, aki éppenséggel Cindy Crawford. A rövid reklám lényege mindössze annyi, hogy fogyasszunk mértékkel, különben meglepetés érhet reggel, mikor egy ismeretlen mellett ébredünk, de persze, ha már ivásra adjuk a fejünket, legalább a Casamigost válasszuk.


Cristiano Ronaldo – Nike

A Real Madrid sztárfocistája a Nike új cipőjét hirdeti legújabb látványos videójában, ami a napokban került nyilvánosságra. A sportoló már többször dolgozott a Nike-val, utoljára Rafael Nadallal csaptak össze egy izgalmas és rendhagyó tenisz meccsen, ahol a focista ütő nélkül, azonban Nike cipőben adogatott a teniszcsillagnak. Az újonnan készült reklámban egy focipályát láthatunk lassított felvételen, ahol látszólag óriási szélvihar tombol, az emberek dőlnek jobbra-balra, próbálnak kapaszkodót találni, egyszóval teljes a káosz. Mint kiderül az egész C. Ronaldo miatt alakult ki, aki elképesztő gyorsasággal, látványos cselekkel töri át a védelem vonalát az új Nike cipőjében


David Beckham – H&M


Tavaly már készült egy videó, amelyben a népszerű focista a H&M üzleteiben kapható, saját nevével ellátott boxerét hirdeti, most azonban készül a folytatás. A következő reklámfilmet a Blöff, vagy a Ravasz az agy és két füstölgő puskacső című filmeket is maga mögött tudó Guy Richi rendezi. Állítólag mindketten nagyon komolyan vették a közös munkát, a rendező be is vallotta, inkább rövidfilm készítésén dolgozott, nem egy szimpla reklámot akart rendezni. A forgatókönyv szerint David Beckham egyszerre lesz jelen, mint focista és szuperhős, mindezt azonban egy szál boxerben teszi Beverly Hills utcáin. Ez az elképzelés merőben más, mint amit eddig láthattunk Beckhamtől, kíváncsian várjuk a premiert, ami február 6-án lesz. Addig is, itt a 2012-es őszi kampányuk eredménye.

 

Márton Orsolya
(reklámipar)

 
Címkék: reklám, reklámfilm
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

11

1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

::progressive:: reklámügynökség

A ::progressive:: egy nemzetközileg is elismert, díjnyertes, okos, hazai reklámügynökség MIBEN VAGYUNK JÓK?...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
98%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis