Ismerjük a mondást: szép nőkkel, aranyos kiskutyákkal és gyerekekkel bármit el lehet adni. A Volkswagen követi is ezt az utat, ám nagyon úgy tűnik, megragadt a kutya-témánál.
Méltán mondhatjuk, hogy a német autógyártó cég kifejezetten kutyabarát, ugyanis reklámötleteik alappilléreit négylábú kedvenceik jelentik, számukra ez valamiért kimeríthetetlen forrásnak bizonyul. 2012 kimondottan termékeny év volt ebből a szempontból, ízelítőnek íme, öt állati darab a Volkswagen-repertoárból.
A Star Wars dallamait csaholó kutyakórus nagy sikert aratott. A reklám az aktív internet-felhasználók körében szinte vírusként terjedt megjelenése után, és az egész világot bejárta vicces videó minőségében.
A szintén sikeres reklám sztárját, a testképzavarral küzdő, enyhén túlsúlyos kutyát valószínűleg százezrek sajnálták meg, a téma pedig változatlanul népszerű maradt. Az ötlet nagyon találó, az állat fogyókúráját és átváltozását a Volkswagen bogárhátújának megújulásával állították párhuzamba.
Az éneklő négylábú láttán elsőre talán azt gondolnánk, végre itt egy kutyás VW-reklám, ami nem sikerült, de nem lesz igazunk. Ugyanis az önbizalomhiányos kisállattal sokan tudnak azonosulni azok közül, akik autóba ülve megtáltosodnak, magabiztosan róják az utakat, és még az énekhangjuk is remeknek tűnik. Nem véletlenül gondolhatta a vállalat, hogy ennek a vonalnak még van jövője.
Nem kétség, a legújabb Jetta-modell slusszkulcsmentes funkciójának bemutatásához megint jól jött egy kutya. És mint kiderül, ezen még mindig tudunk nevetni. A reklám szerint akkor sem kell megijednünk, ha kedvencünk lenyelte a kulcsot, hiszen elég csak az autó közelébe tartani az állatot, és már utazhatunk is.
A napokban megjelent, legújabb reklámfilmjük sem okozott csalódást a főszereplő tekintetében. Ismét egy négylábú. Ennek ellenére mégsem sikerült unalmasra ez a próbálkozás, sőt, kifejezetten mulatságos az autó hangjaival közlekedő kutya. A téma tehát még mindig hatásosnak bizonyul, a kérdés csak az, hogy vajon még meddig lehet ezt fokozni?
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Molnár és Faragó Bt. több mint 10 éve foglalkozik nyomdaipari szolgáltatásokkal, vállalkozásunk pedig több mint 15 éves múltra tekint vissza....
További információk