A Blikk és a Nemzeti Sport kiadója, a Ringier Kiadó és a Felix Promotion menedzseriroda online szavazáson döntött az év sportkampányáról.
Az idén harmadjára megrendezett Év Sportolója 2012 versenyén tíz kategóriában keresték a legjobbakat, köztük az Év Sportkampányát, melyet a Soproni sör „Emeljük poharunkat a Magyar Olimpiai Csapatra!” kampánya nyert el.
A hét héten keresztül tartó megmérettetésre összesen közel 800 ezer szavazat érkezett, és az egyes kategóriákban néhol óriási fölénnyel nyert az első helyezett, néhol pedig nem várt csaták és győzelmek születtek. Az év sportkampánya kategóriában azonban nem volt ennyire szoros a verseny, a Soproni kommunikációja jól láthatóan meggyőzte a közönséget, ugyanis szinte a kezdetektől erősen vezette a mezőnyt.
A Heineken Hungária égisze alá tartozó Soproni márka nemzeti büszkeségre építő „Emeljük poharunkat” sorozata nem először kapcsolódik a sporthoz, hiszen például a magyar vízilabda-válogatott már korábban is szereplője volt kampányaiknak. A csapat természetesen most sem maradhatott ki a kommunikációból, ezúttal az olimpiára kijutott sportolókat köszöntötték, köztük Kemény Dénes csapatát is.
Elmondásuk szerit a 2012. május-augusztus között futó kampány során a tradicionális és a digitális kommunikáció közti erős kapcsolat kiépítésére törekedtek, példának okáért egy Facebook-os alkalmazás segítségével a szurkolók poharukat emelhették a magyar olimpiai csapatra, a legtöbb szavazatot gyűjtők pedig egy londoni úttal lehettek gazdagabbak, valamint minden résztvevő esélyt kapott rá, hogy a Soproni legújabb reklámfilmjében szerepeljen.
A kampány olyannyira sikeres volt, hogy a Soproni Facebook oldala ebben az időszakban 42 ezer lájkkal növekedett, meghaladva ezzel a 210 ezres rajongói számot. A kategória másik két dobogósa az E.ON – LOND.ON kampánya, valamint a Coca-Cola Testébresztő Program Női Futógálájához kapcsolódó kommunikációja lett.
A film:
Márton Orsolya
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Tevékenység: Célunk, hogy az ötlettől a kivitelezésig rendelkezésre álljunk és az ügyfeleink kérésének, igényének megfelelő gyors és színvonalas...
További információk