Új rekord a Facebook-on! A magyar közösségi média legnépszerűbb bevásárlóközpontja az Arena Plaza: Facebook-profil rajongóinak száma átlépte a 100.000-et, ezzel a shopping/retail kategória első helyezettje.
A stílusos bevásárlóközpont híreit nemcsak a legtöbben követik, de az élő bejelentkezések (check-in) száma is az Arena Plazának az egyik legnagyobb az országban.
A sikeres Facebook-profilhoz nem elég a jól csengő márkanév. A megszólított közösség ismerete, értékes és friss tartalmak, az aktivitást, bevonódást segítő játékok és a célcsoport által kedvelt hangnem egyaránt szükséges „hozzávalók”. Az Arena Plaza 2009 októbere óta van jelen a legnépszerűbb közösségi oldalon, profilján az egyre gyarapodó és a divat iránt fogékony rajongótábort a legújabb trendek, összeállítások, divathírek, népszerű applikációk és szórakoztató tartalmak várják.
„A közösségi médiára mindig nagy hangsúlyt helyeztünk. Legfontosabb célunk, hogy az Arena Plaza, amely a legtöbb világmárkának ad otthont és a nívós kikapcsolódás, a közösségi élet színtere egyben, ne csak kényelmes terekkel, folyamatosan bővülő széles választékkal, hanem mindig friss, aktív Facebook oldalával is vonzó felületet teremtsen a divatrajongók számára” - mondta el Voith Kinga, az Arena Plaza marketing menedzsere.
A közösségi média stratégia 2012-től vett új irányt, az Arena Plaza Facebook-profiljának látogatottsága tavaly óta ugrott meg jelentősen. Az új koncepciónak köszönhetően 2013. március 30-án 100.000-en követték az Arena Plaza oldalát, ezzel a bevásárlóközpont kategóriájában magasan a legnépszerűbb, követőinek száma a lista következő helyezettjének több mint duplája a Social Times legfrissebb adatai szerint. Az Arena Plaza nemcsak a bevásárlóközpontok között első, hanem a shopping/retail kategória aranyérmese is.
„Facebook oldalunkkal egy közösségi teret szerettünk volna teremteni mindazok számára, akik ma a stílusos divat világának rajongói. Mivel igényes célcsoportról van szó, akik nap mint nap friss divatinformációkra, stílustippekre „vadásznak”, ezért a fókuszt a divattrendekre helyeztük. Természetesen fontos összetevő még a könnyed hangvétel, az off-topic, azaz szórakoztató tartalmak, képek, idézetek szerepeltetése és a kampányainkat kísérő sikeres játékok, applikációk, nyereményakciók is” – tette hozzá Voith Kinga.
Az Arena Plaza a legnépszerűbb helyszínek között szerepel a közösségi térben: a bevásárlóközpont élő bejelentkezésinek (check-in) száma megközelíti a rajongókét. Az Arena Plaza népes rajongótábora számára új meglepetéssel is kedveskedik: “Állítsd össze a legtrendibb tavaszi szetted!” applikáció segítségével most mindenki stílustanácsadó lehet. Az alkalmazással összeállíthatjuk ízlésünkhöz, hangulatunkhoz leginkább illeszkedő szettünket, melyhez a darabokat az Arena üzleteinek kínálatából válogathatjuk ki. A módszer egyszerű: kiválasztjuk a termékeket, elhelyezzük saját ízlésünk szerint, majd a nevünk alatt meg is jelenik a trendi szett az oldal Galériájában, amire szavazni lehet. Az összeállítások sorsoláson vesznek részt, a nyertesek pedig hazavihetik kedvenc darabjaikat. Az alkalmazást több mint 2500-an próbálták ki, eddig 1100 tavaszi outfit készült. A játék 2013. április 5-ig tart.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A CREVO (vagyis Creative Revolution) a kreativitás terén nyűjt forradalmian innovatív, és meglepően megfizethető megoldásokat. Egyedi ötletek és...
További információk