A napokban új, filmes előzetesekre hajazó reklám jelent meg a televíziós csatornákon, amelyben arra buzdítják a nézőket, hogy keressék fel a doncalgon.hu-t.
A televíziós reklámidőben csak annyira futotta a Calgonnak, hogy egy éppen húsz másodperces spotot sugározzanak, amelyben homályosítással és kertelő megfogalmazással vezetik elő legújabb kampányukat. Az rögtön világossá válik, hogy amerikai akciófilmekre és a Keresztapára játszó témáról van szó, a teljes igazság birtokába azonban tényleg csak akkor juthatunk, ha ellátogatunk a doncalgon.hu-ra. Ekkor meglepő fordulat következik, hiszen azt kell tapasztalnunk, hogy megérte.
Reklámként egy olyan néhány perces filmrészletet forgattak le, amelyben méltán ismert és elismert magyar színészek szerepelnek, akiknek hangjait számos szinkronszerepből is ismerhetjük. A kellemes csalódás nagyrészt nekik köszönhető. Továbbá a kisfilmet profi rendezés jellemzi, amelynek köszönhetően – a téma komolytalansága ellenére – szinte már izgulunk is azon, hogy vajon mi fog történni, megmentik-e a mosógépeket a vízkőtől. Ugyanis a történet szerint az ismét vészesen terjed, és egyre több áldozatot követel. Ezért a „család” tagjai Don Calgontól, a vízkőellenes keresztapától kérnek segítséget, hogy támogassa a gonosz elleni küzdelmet. Calgonék mindent el is követnek, kutatókat bérelnek fel, hogy laborjaikban kifejlesszék az ellenszérumot, majd végül persze minden jó, ha a vége jó. A szer hatásosnak bizonyul, és az emberek hálásak Calgonnak. A kisfilm hangulata, zenéje és a színészek játéka egy az egyben pontos mása azoknak az amerikai akciófilmsablonoknak, amelyek már számtalan alkalommal sikert arattak Hollywoodban. Talán éppen ezért köti le gond nélkül a néző figyelmét, akik percek múltán már izzadó tenyérrel várják a végkifejletet.
A reklámfilm egyébként a termék népszerűsítése mellett egy egyszerű nyereményjátékot takar. Az instrukciók szerint – a weboldalra vagy sms-ben – el kell küldeni bármilyen vásárolt Calgon-árucikk nyugtáján található AP-kódot. Ha ezt megtettük, máris esélyünk van megnyerni egy szempillaspirált, egy fehérneműt vagy egy kávéfőzőt. Csábító, nemde?
További információk és videó: http://doncalgon.hu/
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Az ügynökség elsődleges feladatának tekinti, hogy megbízóink piaci pozícióját folyamatos javítsa és növelje, kreativitásunk,...
További információk