Hogyan lehet, és hogyan illik reklámozni egy tampont vagy intim betétet? Milyen eszközökhöz nyúl(t) az O.B., a Libresse vagy az Always, hogy megnyerje a magyar nőket? Néptáncosok és rezgő mosógépek következnek!
Rengeteg kényes és kellemetlen kérdés kapcsolódik a tamponok, betétek termékkategóriájához. Bár alapvetően minden nő, 12-50 éves koráig potenciális vásárlónak számít, mégis nehéz eljuttatni hozzájuk a megfelelő üzenetet. Ennek fő oka, hogy a "nehéz napok" az adott nőn kívül nem tartoznak senkire, beszélni se nagyon illik róla.
A probléma tehát az, hogy mit mondhatunk mégis a termékről, és mi az, amit a komoly félreértések elkerülése érdekében hanyagolnunk kell. A mai napig gyakran előfordul, hogy a közönség rosszul dekódolja a látottakat. Erre remek példa az alább látható 2007-es Always reklám, melyben egy háziasszony ügyeskedik egy rezgő mosógép tetején majd' fél percig. A videó végén az üzenet: "A helyén marad." A kommentekből kiderül, senki nem tudta megfejteni, mit keres a hölgy a működő háztartási gép tetején.
Most tekerjünk egy kicsit vissza az időben, mondjuk a '80-as évekig. Ebben az időszakban készítette a Libresse ezt, a második videót. A reklámban egy falusi lagzira öltöztetik a menyasszonyt szép népviseletbe. "Az igazi biztonság a felszín alatt rejlik." - szól a szlogen, míg egy nagy rakott szoknyát mutatnak a nézőnek. Be kell vallani, nagyon ötletes, ahogy a képet és a szöveget összekapcsolják.
A tampongyártó cégek közül hazánkban talán az O.B. márka a legismertebb. Sokan vannak, akik már nem tampont, hanem O.B.-t vásárolnak a boltban. (A márka neve és a termék teljesen összefonódott, kicsit hasonlóan ahhoz, ahogy az afrikai nyelvek a cipőre a Bata márkanevet használják.) A következő két videóban az O.B. marketingesei nagyjából ugyanarra fektették a hangsúlyt: a reklámokban szereplő nők fenekét "azokon" a napokon is megnézhetik a férfiak, hiszen az O.B. megbízható. Az elsőt a kilencvenes években vetítették Argentínában, a híres sorozatsztár, Natalia Oreiro szereplésével, a másodikat pedig itthon láthattuk két évvel ezelőtt.
Végül de nem utolsó sorban érdemes megemlíteni a 2011-es és a 2013-as Always "betét-dalait", melyek rendkívül megosztották a női társadalmat. Van, akinek bejönnek a rímek, a szóviccek, a dallamok és úgy általában a dalok, de a többség a falra mászik tőlük. Hogy mi lehet a baj? A 2011-es reklámban talán az volt a legsokkolóbb, amikor a kilencvenes évekből már jól ismert kék folyadékkal leöntött betétet a fehér nadrágjára nyomja az egyik szereplő. A 2013-as szerzemény pedig Coccolino reklám is lehetne, hiszen a főszereplő hölgy boldogan nyomja az arcát puhának látszó pulóverek közé.
Bakos Csenge M.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A ::progressive:: egy nemzetközileg is elismert, díjnyertes, okos, hazai reklámügynökség
MIBEN VAGYUNK JÓK?...
További információk