FaceBook blog.hu

Marketing - Reklám

A 10 legabszurdabb termék nőknek

2013.04.28

Gyakran találkozhatunk egyes termékek reklámjaiban a „Csak nőknek” szlogennel. A kifejezetten a gyengébbik nem számára gyártott áruk azonban sokszor igencsak bizarr formát öltenek, és erősen ízléstelen módon próbálnak „csajosak” lenni.

A 10 legfurcsábbat ezúttal az Adweek gyűjtötte össze.

1. A pink tablet és notebook

Az Eurostar’s ePad Femme nevű kütyü nemcsak külsejével csalogatja nők hadát magához, hanem a rá automatikusan telepített programokkal is. Azok ugyanis kifejezetten a lányok igényeire lettek specializálva, és olyan témakörökben mozognak, mint a főzés, vásárlás és fogyás.

2. A rózsaszín pisztoly

Mire van szüksége leginkább egy védtelen, gyenge és törékeny hölgynek? Önvédelmi eszközökre. Ha pedig már hord magánál, miért ne tenné ezt stílusosan? Valahogy így gondolkodhatott az a fegyvereket forgalmazó cég, amely rózsaszínben pompázó zsebkéseket és pisztolyokat dobott piacra.

3. Melltartó és gázmaszk

Sosem tudhatja egy vérbeli nő, mikor keveredik biokémiai terrortámadásba. Ezért jól teszi, ha olyan melltartót hord a mindennapokban, amellyel nemcsak saját magát, hanem egy barátját is megmentheti.

4. A rózsaszín kocsi

Természetesen az autóiparból sem maradhattak ki a nőknek készült darabok. A Honda kifejezetten a hölgyek ízlésére szabott pink járgánnyal, a Fit She’s darabbal állt elő. Ennek belső kialakítása is igazodik a csajos igényekhez: sminktartó és tükör mindenhol.

5. Hordozható toalett

Ez a kis eszköz nagy felháborodást keltett a megjelenésekor. Férfiak milliói hördültek fel, hogy ez több a soknál, hogy már a nők is állva könnyíthetnek magukon. A mocskos mobil vécékből kiindult ötlet jogos, ám a megvalósulás valóban bizarr. A termék segítségével ugyanis a hölgyeknek semmivel sem kell érintkezniük, sem egyensúlyozniuk, hanem ők is gyorsan, férfiasan végezhetik dolgukat.

6. Női tollak

A lányoknak már külön toll is dukál, amely sokkal jobban állhat kezükben, mint szürke, hétköznapi társaik, és így még kecsesebbnek tűnnek írás közben.

7. Mellerősítő gumi és párnázott bugyi

A nők folyton elégedetlenek testükkel. Ezt próbálja kihasználni az úgynevezett mellgumit, az F-Cupot forgalmazó cég. Ezzel olyan hatás érhető el, mintha teltebb, formásabb idomokkal rendelkezne a viselője. A fenekük méretével elégedetlenkedők is fellélegezhetnek: már kipárnázott alsónemű is kapható.

8. Mellpárna

Talán ez az egyik legabszurdabb találmány, amelynek valódi funkcióját homály fedi. Reklámja szerint a megereszkedés elleni harcban nyújt segítséget, ennek azonban valójában nem sok értelme van, és a zavartalan alvást is lehetetlenné teszi.

9. Ránctalanító arcöv

Ugye mindenki emlékszik A bárányok hallgatnak című film Hannibal Lecterére? Az ijesztő maszk azonban már nemcsak a filmvásznon él. A legújabb felfedezés szerint ez a ráncok képződését is megakadályozza, és erősíti az arc izmait. A jövőben tehát az öregedés ellen küzdő hölgyek talán már szájkosárral az arcukon keverik a rántást a konyhában.

10. Intim festék

Csajosnak, rózsaszínnek lenni kívül-belül, fent és lent egyaránt. Azért, hogy ez maradéktalanul, intim tájékon is megvalósulhasson, a nők segítségére siet a My new pink button azaz „Az én új rózsaszín gombom” nevezetű termék. Ezzel pink színűre festhetünk magunkon bármit, amit csak szeretnénk, és ezzel a nőknek készült abszurd áruk netovábbját kapjuk.

 

Szili Eszter
(reklámipar)

 
Címkék: márka, marketing, reklám
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

11

1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Bogár Reklámügynökség

Fő feladat: Az ügynökség elsődleges feladatának tekinti, hogy megbízóink piaci pozícióját folyamatos javítsa és növelje, kreativitásunk,...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
98%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis