Gyakran találkozhatunk egyes termékek reklámjaiban a „Csak nőknek” szlogennel. A kifejezetten a gyengébbik nem számára gyártott áruk azonban sokszor igencsak bizarr formát öltenek, és erősen ízléstelen módon próbálnak „csajosak” lenni.
A 10 legfurcsábbat ezúttal az Adweek gyűjtötte össze.
1. A pink tablet és notebook
Az Eurostar’s ePad Femme nevű kütyü nemcsak külsejével csalogatja nők hadát magához, hanem a rá automatikusan telepített programokkal is. Azok ugyanis kifejezetten a lányok igényeire lettek specializálva, és olyan témakörökben mozognak, mint a főzés, vásárlás és fogyás.
2. A rózsaszín pisztoly
Mire van szüksége leginkább egy védtelen, gyenge és törékeny hölgynek? Önvédelmi eszközökre. Ha pedig már hord magánál, miért ne tenné ezt stílusosan? Valahogy így gondolkodhatott az a fegyvereket forgalmazó cég, amely rózsaszínben pompázó zsebkéseket és pisztolyokat dobott piacra.
3. Melltartó és gázmaszk
Sosem tudhatja egy vérbeli nő, mikor keveredik biokémiai terrortámadásba. Ezért jól teszi, ha olyan melltartót hord a mindennapokban, amellyel nemcsak saját magát, hanem egy barátját is megmentheti.
4. A rózsaszín kocsi
Természetesen az autóiparból sem maradhattak ki a nőknek készült darabok. A Honda kifejezetten a hölgyek ízlésére szabott pink járgánnyal, a Fit She’s darabbal állt elő. Ennek belső kialakítása is igazodik a csajos igényekhez: sminktartó és tükör mindenhol.
5. Hordozható toalett
Ez a kis eszköz nagy felháborodást keltett a megjelenésekor. Férfiak milliói hördültek fel, hogy ez több a soknál, hogy már a nők is állva könnyíthetnek magukon. A mocskos mobil vécékből kiindult ötlet jogos, ám a megvalósulás valóban bizarr. A termék segítségével ugyanis a hölgyeknek semmivel sem kell érintkezniük, sem egyensúlyozniuk, hanem ők is gyorsan, férfiasan végezhetik dolgukat.
6. Női tollak
A lányoknak már külön toll is dukál, amely sokkal jobban állhat kezükben, mint szürke, hétköznapi társaik, és így még kecsesebbnek tűnnek írás közben.
7. Mellerősítő gumi és párnázott bugyi
A nők folyton elégedetlenek testükkel. Ezt próbálja kihasználni az úgynevezett mellgumit, az F-Cupot forgalmazó cég. Ezzel olyan hatás érhető el, mintha teltebb, formásabb idomokkal rendelkezne a viselője. A fenekük méretével elégedetlenkedők is fellélegezhetnek: már kipárnázott alsónemű is kapható.
8. Mellpárna
Talán ez az egyik legabszurdabb találmány, amelynek valódi funkcióját homály fedi. Reklámja szerint a megereszkedés elleni harcban nyújt segítséget, ennek azonban valójában nem sok értelme van, és a zavartalan alvást is lehetetlenné teszi.
9. Ránctalanító arcöv
Ugye mindenki emlékszik A bárányok hallgatnak című film Hannibal Lecterére? Az ijesztő maszk azonban már nemcsak a filmvásznon él. A legújabb felfedezés szerint ez a ráncok képződését is megakadályozza, és erősíti az arc izmait. A jövőben tehát az öregedés ellen küzdő hölgyek talán már szájkosárral az arcukon keverik a rántást a konyhában.
10. Intim festék
Csajosnak, rózsaszínnek lenni kívül-belül, fent és lent egyaránt. Azért, hogy ez maradéktalanul, intim tájékon is megvalósulhasson, a nők segítségére siet a My new pink button azaz „Az én új rózsaszín gombom” nevezetű termék. Ezzel pink színűre festhetünk magunkon bármit, amit csak szeretnénk, és ezzel a nőknek készült abszurd áruk netovábbját kapjuk.
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Az ügynökség elsődleges feladatának tekinti, hogy megbízóink piaci pozícióját folyamatos javítsa és növelje, kreativitásunk,...
További információk