Már csak bő egy hét maradt a Magyar Nagydíjig, így az itthoniakat lassan, de biztosan elkapja a Forma-1-láz. Ennek apropóján összeszedtünk néhány érdekes, vicces vagy éppen kissé furcsa reklámot a száguldó cirkusz világából. Az alábbiakban még az is kiderül, mely pilótákból csináltak bohócot a szponzorok.
Ebben a kategóriában igencsak különböző kisfilmeket találhatunk. Vannak ötletesek, amelyek jól rájátszanak a valós versenyben kialakult viszonyokra, vannak kifejezetten semmit mondóak, és persze ott vannak a vicces darabok is.
Első példánk a McLaren-Mercedes reklámfilmje még néhány évvel ezelőttről, amikor is Fernando Alonso és Lewis Hamilton egy csapatot alkottak. Az akkori viszonyok rendkívül emlékezetesek, ugyanis a csapattársak között állandó feszültség és rivalizálás volt. A cég ezért úgy gondolta, a puskaporos hangulatot nem feloldani kívánja, hanem inkább egy humoros reklámot gyárt belőle. A jól sikerült kisfilmet még egy meglepetés-szereplő is megkoronázta:
Mika Häkkinen mindig is kedvelt szereplője volt a reklámoknak. A sportágnak bizonyára minden kedvelője jól emlékszik a Schumaher-Häkkinen párharcok idejére, amikor szinte magától értetődő volt, hogy ők ketten lehetnek a legkelendőbb reklámarcok. Alábbi hirdetés az egykori legnagyobb McLaren-szponzor, a Siemens műve, amelyben arra is fény derül, hogy Mika annyira gyors volt, hogy a futamokba még egy kávé is belefért:
A következő kisfilm első nézésre talán nem is tűnik érdekesnek, ám egy kis háttértudással már megmosolyogtató. Mi lehet egy jó whiskyreklám alapja? Végy egy autót és egy alkoholista hírében álló pilótát.
A Forma-1 világában is működnek a vírusvideók. Ezt az egykori Brawn GP csapata bizonyította be, akik a kisfilmmel csaknem 14 milliós nézettséget produkáltak. A reklám kifejezetten jól jött nekik, hiszen az akkoriban még új csapat nem igazán büszkélkedhetett szponzorokkal, ám egyetlen egy is elegendő volt a sikeres hírveréshez. A videóban váratlan támadás szakít félbe egy kerékcserét:
Zárásképpen jöjjenek azok a reklámok, amelyek jó iskolapéldák arra, hogy mi mindent megtehet egy-egy szponzor vagy kellőképpen vastag pénzköteg egy pilótával. Mark Webber a büszkeségével fizetett egy reklámért, amelyben dalban mondja el, mennyire szereti a tejet. Remélhetőleg kifizetődő volt számára ez a fiaskó, amely már annyira kínos, hogy nem tudjuk, sírjunk-e vagy nevessünk:
Az egykori világbajnok, Jenson Button is kitett magáért egy samponreklámban. Ő a Head & Shoulders-nek mondott igent. Nekik hála olyan makulátlanul friss és tiszta a feje, hogy már a korpák sem gátolják a gondolkodásban. Kitisztult elméjének köszönhetően talán mára már meg is bánta ezt a szereplést.
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Tevékenység: Grafika és kivitelezés, Online szolgáltatások
Cím: 1028 Budapest, Máriaremetei út 64.
Telefon: + 36 1 631 20 97
Mobil: + 36...
További információk