Július 22-én nemcsak az angol királyi család kishercege született meg, hanem vele együtt számtalan olyan reklám is, amelyek a kis jövevényre építenek.
Cambridge hercegének világrajövetelét az egész világ feszengve várta, abba pedig belegondolni is képtelenség, hogy mennyi hasznot tudtak húzni a különböző iparágak ebből a várakozásból. A Royal Baby-s feliratú pólóktól elkezdve a fiú kontra lány fogadásokig elképesztő összeg folyt be a születendő herceg jóvoltából.
Az pedig már nem is kérdés, hogy a születés napján rengeteg vállalat kapva kapott az alkalmon, és kihasználva azt, egy-egy frappáns képpel gratuláltak Kate és Vilmos kisbabájához. A Twitteren aznap különösen sok kisherceges hirdetés látott napvilágot. Íme 5 darab ezek közül:
Az Oreo természetes, hogy nem hagyhatta ki ezt a lehetőséget, és szinte már várható volt, hogy tejes finomságaikat valamilyen összefüggésbe állítják majd a megszületett trónörökössel. Az anyatej mellé tehát dukál az Oreo-keksz.
Az is meglepetést okozott volna, ha pont a babakrémeket és tusfürdőket forgalmazó cégek hagyják ki ezt az apropót a reklámra. A Johnson&Johnson-nál ez nem is volt kérdés, és elsők között érkezett meg a gratuláció ezzel a képpel.
Pont a Coca-Cola ne reklámozna királyi babával? Jelenlegi kampányuk, a keresztnevekkel ellátott üvegek sokasága kiváló alapot szolgáltatott arra, hogy megszülessen az erre az eseményre szánt hirdetés. Így Vilmosnak és Katalinnak is jár a kóla az ünnepléshez.
A trónörökös gyerekszobájában a kiságy fölött biztosan található egy olyan forgó játék, amely most a Delta légitársaság Twitter-reklámjának alapját képezi. A zenélő, altató játékszerről apró repülők lógnak alá, a hozzárendelt szöveg pedig így szól: "Alig várjuk, hogy megmutathassuk neked az egész világot!"
A Magnum jégkrémek között már régebb óta létezik a "Royal" azaz "Királyi" nevezetű desszert. Most pedig rendkívül ötletes módon előálltak a "Mini-Royal" jégkrémmel, amely valóban sokkal kisebb az eredetinél. Ők ezzel kedveskedtek a kishercegnek születése alkalmából.
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A ::progressive:: egy nemzetközileg is elismert, díjnyertes, okos, hazai reklámügynökség
MIBEN VAGYUNK JÓK?...
További információk