Ha egy marketinges megtalálna bennünket, majd egy izgalmas kalandot ajánlana a tengerentúlon, jól gondoljuk meg. Ugyanis a következő pillanatban könnyen egy repülőn találhatjuk magunkat néhány bohóccal, akik a mélybe taszítanak…
A Heineken ismét valami mást alkotott, ezt szinte már meg is szokhattuk a söróriástól. A reklámspotokat és a komplett kampányokat illetően mindig meg tudnak lepni bennünket valamivel. Legyen ez egy emlékezetes zene, szereplő, történet vagy az elengedhetetlen humor-kártya, de általában sikerül beletalálniuk a közízlés közepébe.
Legújabb alkotásukat újfent a Wieden+Kennedy segítségével sikerült kivitelezniük. Ez egy többrészes sorozat, melyeknek főszereplője mindig egy-egy szerencsés (?) kiválasztott. A „Dropped” vagyis „Leejtve” kampány címe szó szerint értendő, hiszen a cselekmény szála minden esetben egy ejtőernyős ugrásból indul útjára. A történetek főhőseit minden alkalommal a világ különböző pontjain hajítják le a magasból. Az eddigiek során értek már földet Kambodzsában, Alaszkában és Marokkóban is. A legújabb - és egyben utolsó - epizód részeiben a kiválasztott Clint Jacobs, egy dél-afrikai grafikus, a célpont pedig Lengyelország.
Clint mit sem sejt arról, hogy mi vár rá az elkövetkezendő napokban, csak annyit tud, hogy néhány bohóc áldozatául esett, akiket később egy repülőgépben láthat viszont, már Lengyelország felett. Miután itt a mélybe vetették magukat, és minden láb földet ért, a bohóccsoport a grafikust egy tandem biciklivel lepi meg, aki ezt követően az utasítást is megkapja: irány Berlin, és épüljön hát fel egy cirkusz! Stoppolás, harmonikaszó és egyre több érdekes ember bukkan fel a történetben, amely lassan, de biztosan a végéhez közeledik…
A kisfilmsorozat ötlete kissé furcsának, menete talán kesze-kuszának tűnhet, ám az érdeklődést képes fenntartani, így már elmondható, hogy a kampány ártani nem használ. Esetleg még figyelemfelkeltésként is felfogható: a sörkedvelők jobban teszik, ha odafigyelnek a fogyasztásukra, hiszen egy képszakadás után ők is könnyen megtapasztalhatják a szabadesés élményét néhány kisminkelt férfi társaságában.
Íme az egész történet:
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Aromamedia Illatmarketing
Cím: 1037 Budapest , Flóra út 19.
Telefon: 0630 2227256
E-mail: info@aromamedia.hu
Tevékenység: Az...
További információk