Kutyatartóként pontosan tudjuk, hogy bizony a kutyák is esznek és, hogy a kutyatáp-forgalmazók között legalább akkora a verseny, mint bármelyik élelmiszeripari ágazatban.
Foglalkoztunk már joghurt reklámmal (Pocak!), vodka reklámokkal, többször írtunk gasztro rendezvényekről, de a kutyák és a kutyatartás eddig kimaradt... Eddig!
Nézzük, hogy lehet eladni kutyatápot!
A szex mindent elad...
Gondolnánk, hogy a szex már a kutyaeledel reklámokba is begyűrűzött? Nem is akárhogy...
Nehéz az élete a kövér kutyáknak. Megcsalás, szeretőtartás, ármány - mintha egy brazil szappanoperát néznénk, pedig csak egy kutyatáp reklámmal van dolgunk. Ugyan a hirdetés alapvetően egy diétás eledelre hívja föl a figyelmet, mégis szexualitással hirdet.
A brazil szappanopera folytatódik. Nemcsak a kövér kutyák élete a nehéz, hanem a csúnyáké is. A szlogen - "Csak a kekszért van vele". A reklám azon kívül, hogy hirdeti a kekszet a mai társadalomnak is görbe tükröt mutat.
Kövér kutya - más aspektusból megközelítve
A Pedigree nyilván nem teheti meg, hogy szexel hirdessen. A Pedigree reklámokban mindig klasszikusan szép vagy viccesen csúnya kutyák szerepelnek, a reklámok kedvesek, szerethetőek. Így van ez a következő diétás kutyatáp reklámmal is (Micimackó után szabadon...).
Az vagy, amit megeszel
Rossz étel, rossz kutya. Ti hisztek benne? MI igen. Főleg ennek a vicces kampánynak a láttán. Szerintetek az alábbi sorozatból melyik kutya a legrosszabb? Nekünk a szerető lebuktató a kedvencünk... :)
És egy fogós kérdés a végére - jó vagy rossz kutyának lenni?
Az Eukanuba egyértelműen azt állítja, hogy jó és minden más háziállat is kutyaként szeretne újjászületni vagy inkább élni - természetesen, hogy Eukanuba száraz tápot ehessen. Ezzel szemben a korábban már említett Pedigree szerint nem mindig van aranyélete a kis kedvenceinknek, sőt...
MI már többször is hallottuk azt a mondatot, hogy "szívesen lennék nálad kutya", de nem vitatjuk, hogy nem mindig könnyű velünk, mellettünk sem...
Reméljük, hogy mai szösszenetünkkel sikerült felhívnunk a figyelmeteket a kutyaeledel, főleg a kreatív kutyaeledel reklámokra. És, hogy MI miért foglalkozunk velük?
Hát miattuk...
Princz Viktória
(reklámipar/MarketingiDolls)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft.
Telefon: 06 30 292 0451
Fax: 06 1 226 11 45
E-mail: contact@adsafari.hu
Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk