Az Egyesült Nemzetek Szervezete, azaz az ENSZ 1945 óta hivatott elősegíteni az államok közti együttműködést többek között az emberi jogok terén is.
Reklámkampányaikra a szókimondás, a meghökkentés és az őszinteség egyaránt jellemző. Ezúttal is egy erős kampánnyal rukkoltak elő, ezúttal a nők jogaiért emelik fel a hangjukat.
A kép világ, amelyet az Ogilvy & Mathers ehhez a hirdetéssorozathoz igen egyszerű, mégis nagyon hatásos. A kampány az egyszerű képi megjelenítés mellé a Google keresőszavait és az automatikus kiegészítés funkcióját hívja segítségül, amelyek együttes képi megjelenés nemcsak hatásos, de igencsak szívszorító is.
A kampányban négy női portrét láthatunk, mindegyik nő tipikusan egy-egy nemzetet képvisel, szájuk pedig egyaránt el van takarva, méghozzá néhány, a Google keresőmezőjébe gépelt keresőszóval és a Google által hozzá kínált automatikus kiegészítő találattal. A téma nem más, mint, hogy mit gondolkodunk a nőkről szerte a világban, arról hogy mit kellene, vagy éppen nem kellene tennünk.
A Google automatikus kiegészítő funkciója felhasználók keresésein alapul. Működési elve egyszerű, a keresőmotor vizsgálja, hogy adott szavakat milyen más kifejezésekkel kapcsolnak össze a legtöbben. Így kijelenthető, hogy a keresőszavakhoz kapcsolt kifejezések reprezentálják az egyenjogúsághoz, a női jogokhoz való hozzáállásunkat. Hiába beszélünk egyenjogúságról, a kampány rámutat, hogy a nemi egyenlőtlenség még mindig globális kérdés. Hiszen a Google által felkínált keresési eredmények még mindig egy férfiak uralta globális társadalmat feltételeznek, amely a nők társadalmi, kulturális és gazdasági egyenjogúságát nemhogy segíti, de gátolja.
Women need to…
…be put in their place
…know their place
…be controlled
…be disciplined
Women cannot…
…drive
…be bishops
…be trusted
…speak in church
Women should…
…stay at home
…be slaves
…be int he kitchen
…not speak in church
Women shouldn’t…
…have rights
…vote
…work
…box
Szabó-Princz Orsolya
(reklámipar/Marketing iDolls)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégünk a digitális technológiát alkalmazó nyomdák elsői közt, 2003 óta kíínál nyomdai szolgáltatásokat a piac különböző szegmensei számára...
További információk