Thierry Henry, Marco Reus, Cesc Fabregas és Mario Balotelli a rajongók és a média nyilvánossága előtt mutatták be a PUMA legújabb fejlesztését, az evoPOWER „mezítlábas” futballcipőt.
A barcelonai eseményen fergeteges hangulat uralkodott, egy futball szimulátor segítségével a PUMA arcai bemutatták mire képesek az innovatív cipővel a lábukon.
A PUMA sport-, és lifestyle márka büszkén mutatja be az evoPOWER kollekciót. Az evoPOWER új fejlesztéseken alapuló focicipő, amely fokozza a játékosok teljesítményét, optimalizálja a rúgások erejét és pontosságát. Az evoPower cipőket a mezítlábas labdarúgások ihlették, kidolgozásánál egy legutóbbi tanulmány eredményét vették alapul, mely szerint mezítláb nagyobb a rúgás ereje, mint cipőben.
A cél az volt, hogy az új GSF technológiának köszönhetően ugyanezt a biomechanikai mozgást tudja lekövetni a lábfej, így a rúgás ereje jóval nagyobb lehet. Az innovatív megoldásnak köszönhetően a talp elég rugalmas ahhoz, hogy mindkét irányba mozduljon, így a játékos még nagyobb erőt képes a rúgásba vinni.
A PUMA független szakértőket és tesztelőket is felkért az új fejlesztések véleményezésére, az optimális technológia kialakításában. A tesztelésben aktívan részt vett Cesc Fàbregas és Marco Reus is.
Cesc Fàbregas elmondta: “ Egy olyan futballcipő kifejlesztése, amely megegyezik a láb tényleges alakjával, rugalmas akár a láb mozgása, a világ legnyilvánvalóbb ötletén tűnik, pedig eddig pályafutásom alatt sosem hallottam erről. Amikor teszteltem a cipőket egészen más érzés fogott el, sokkal rugalmasabb, mint az eddigi cipők, a lábamhoz maximálisan alkalmazkodik, ezért a rúgások ereje és pontossága is merően más.”
Marco Reus hangsúlyozta: “ A lőtávolság ez egyik legfontosabb kulcsa a játéknak, akár a játék egész menetére, akár a szabadrúgásokra gondolunk. Ezekben a fontos pillanatokban egy megfelelő futballcipő sokat segíthet, sőt döntő lehet. A PUMA új fejlesztésének köszönhetően az evoPOWER cipő nagy önbizalmat ad ezekben a helyzetekben, a különbség valóban érezhető, ami kissé meg is lepett az első tesztelésekkor. Ez egy valóban újszerű fejlesztés és kezdeményezés a PUMA részéről.”
Mario Balotelli hozzátette: “ Én új vagyok a PUMA családjában és őszintén bevallva ez a cipő volt az egyik ok, amiért örültem a szerződéskötésnek. Az evoPOWER már az első kipróbáláskor mély benyomást tett rám, még soha nem láttam és nem is tapasztaltam ehhez hasonló futballcipőt. Mindaz, amit a PUMA elmond a futballcipőjéről igaz, a cipő adta rugalmasságnak köszönhetően a labdát jobban tudod uralni, ezáltal pontosabb és erősebb rúgásokra vagy képes.”
Innovatív ruházati megoldás
Az evoPOWER mellet a PUMA még egy innovatív sportruházati megoldást vezet be mezein, amit a sportszergyártó által támogatott csapatok - Olaszország, Chile, Uruguay, Ghána, Elefántcsontpart, Svájc, Kamerun és Algéria - mostantól viselni fognak, az érintett országok már a 2014-es világbajnokság idején is az innovatív ruházatban lép pályára.
A PUMA PWR ACTV technológia egy új szintre emeli a sportteljesítmény fogalmát. A mezekbe, a sortba és a sípcsontvédőben is ACTV tapaszok lettek elhelyezve a megfelelő pontokon, ami segíti a játékosok izommunkáját, mikro-masszást fejt ki az izmokra, aminek köszönhetően fokozza az izmok megfelelő munkáját, fokozza a fiziológiai teljesítményt.
Az ACTV tapaszokkal ellátott mezeket úgy fejlesztették ki, hogy a felsőtesten a megfelelő pontokon helyezkedjen el. Elől a szalagok a rekeszizom munkáját támogatják, elősegítik a mélyebb légzést, serkentik a hasizmok munkáját ennek köszönhetően a játékosok stabilabb mozgásra képesek. A mez hátsó részén a tapaszok a lapockát és a hát alsó izmait támogatják, ennek köszönhetően a játékosok megfelelő és stabilabb testtatást tudnak felvenni.
Az evoPOWER futballcipő és teljes kollekció 2014. február 1-jétől érhető el a PUMA üzleteiben.
Még több információ és részlet a puma.com/football oldalon.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Convention Budapest Bt. 1995 júliusában alakult, majd 1996 közepétől Kft. társasági formában folytatja tevékenységét. Fő profilja az...
További információk