A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) tagsága 60 cégre bővült, ezzel pedig 3 év alatt a szövetség közel megduplázta a létszámát.
Az új belépők között az FMCG és a pénzügyi szektorbóln is érkeztek márkatulajdonosok, az Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozatban pedig kizárólag jogászok és ügyvédek vehetnek részt.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013-ban kezdett tárgyalásokat a Magyar Áruküldők Egyesületével (MÁE), hiszen a közös piaci érdekek mellett a tagságban is átfedések voltak. A megállapodás értelmében a MÁE minden tagja belépett a DIMSZ-be, de önálló társadalmi szervezeteként is megmaradnak, a DIMSZ-ben pedig mint tagozat működnek. A MÁE elnöke, Kacsóh Gergely (Conrad Magyarország ügyvezető) bekerült a DIMSZ elnökségébe, a két szervezet közös főtitkára pedig Benkő Lívia lesz. A szorosabb együttműködésre vonatkozó tárgyalások az év második felében kezdődnek el.
Az Áruküldők tagozata mellett Adatvédelmi és Adatbiztonsági tagozattal is bővült a szövetség. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség alapítása óta fontosnak tartja, hogy lobbi tevékenysége, kutatásai és rendezvényei mellett a cégeket abban is segítse, hogy megfelelő információt adjon nekik a direktkommunikáció törvényi szabályozásáról.
Az adatvédelem, az adatbiztonság a direkt és interaktív marketing kiemelt területe, ezért az elnökség fontosnak tartotta, hogy ne csak egyes marketing témájú konferenciákhoz kapcsolódóan legyen szó az adatvédelem fontosságáról, hanem külön fórum, szakértő testület működjön a szövetségen belül.
Az adatvédelmi tagozat céljai között szerepel kapcsolattartás törvényalkotókkal és hatóságokkal, b2b és b2c kommunikáció adatvédelmi témában, adatvédelmi hatásvizsgálatok (privacy impact assessment) és a „beépített, alapértelmezett adatvédelem” (Privacy by Design) legjobb gyakorlatainak nyomonkövetése, specifikus rendezvények szervezése, a tervezett EU-s adatvédelmi rendelet elfogadásának és gyakorlati megvalósításának figyelemmel kísérése. A tagozat tagjai: Allegro Group, AVON, CMS Cameron McKenna LLP, Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda, Freidler Ügyvédi Iroda, Marosi, Préda & Társa Ügyvédi Iroda, Vogel Ügyvédi Iroda, Zárdai Ügyvédi Iroda.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetséghez az elmúlt hónapokban csatlakoztak: Avon, Invitel, MTT Média, Provident, Conrad Magyarország, Bakker Holland Kft., Sieberz Növényküldő Kft., Starkl Kert Kft., Studio Moderna, Otto Central Europe, WS Teleshop, Mester Kiadó.
A teljes tagság az alábbi linken megtekinthető.
A szövetségben jelenleg 6 tagozat működik, az Áruküldők mellett Mobilmarketing, Contact Center, Terjesztői, E-mail marketing és az Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozat tagjai szerveznek rendezvényeket, közös kutatásokat és kiadványokat.
A szövetség a következő rendezvényét február 20-án tartja, a DM Agytágítón a DM minden fontosabb területével megismerkedhetnek a résztvevők, részletek: http://dimsz.hu/dmagytagito/
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft.
Telefon: 06 30 292 0451
Fax: 06 1 226 11 45
E-mail: contact@adsafari.hu
Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk