Ostoros hadtest, több méteres vizák, az épülő Parlament és Hajós Alfréd is megjelenik az Unicum új reklámfilmjében, amelyet saját ötletéből fejlesztett az ACG a Zwack Unicum számára.
A frissen bemutatott reklámfilm Magyarország elmúlt 225 évének kiemelkedő korszakait idézi meg a Zwack család és az Unicum történetével párhuzamba állítva.
Különleges év az idei a Zwack család és a Zwack Unicum számára, hiszen Dr. Zwack udvari orvosként 225 éve kínálta II. József Habsburg uralkodót azzal a gyomorkeserűvel, amely ma már világszerte ismert. A jubileum kapcsán a Zwack Unicum Nyrt. számos programot szervezett már 2015-ben, és egyértelmű volt, hogy az évet egy különleges Unicum reklámfilmmel kell megkoronázni.
A Zwack család képviseletében Zwack Sándor és Zwack Izabella, az alkotók részéről pedig Bergendy Péter, a film rendezője valamint Tihanyi Péter, az ACG kreatív igazgatója közösen mutatták be a sajtónak az új Unicum reklámfilmet, amely a Zwack család és Magyarország elmúlt 225 évének történeteiből merített.
A helyszínen elhangzott, hogy azt az áldozatos munkát, küzdeni akarást, kitartást és pozitív hozzáállást szeretnék bemutatni a filmen keresztül, amely igaz a Zwack család felmenőire és általánosságban a magyarokra is. Tihanyi Péter elmondta, hogy nem a magyar nép vérzivataros évtizedeire akartak reflektálni. Sokkal inkább az volt a cél, hogy a jelenetek még jobban megszerettessék a magyarokkal hazájuk történetét. Éppen ezért a büszke, harcos, minden helyzetből kijönni képes nemzet képe került előtérbe, amire jellemző az ötletesség, a szabadságvágy és az alkotásvágy, amelyek mind előre vitték az elmúlt évszázadokban a magyarokat.
A film sztorija kapcsán elhangzott: II. József Habsburg uralkodó és Dr. Zwack közös jelenetével kezdődik a spot, ami a magyarok találékonyságára is utal, mellyel olyan sok elismerést szereztünk már a világban. Ezt egy speciális, 1848-49-es szabadságharcban hősiesen harcoló ostoros magyar hadtest epizódja követi, amely a magyarok küzdeni akarását, harcos múltját mutatja be. Ezt követően láthatjuk Hajós Alfrédot az éppen épülő Parlamenttel a háttérben, ami a rengeteg magyar sportsikert jelképezi, de közben olyan apró különlegességeket is felvillant, mint az akkor még a Dunában úszó, hatalmasra megnövő vizák. Majd eljutunk a mai Hősök terére, egy fesztivál hangulatú közegbe, ezzel is jelezve, hogy a magyar nem egy szomorú nemzet, nagyon sok életkedvvel és pozitív látásmóddal vagyunk megáldva.
Bergendy Péter, a reklámfilm rendezője a monumentális látványelemek technikai megvalósításának kulisszatitkairól is mesélt. Többek között elmondta, hogy bár minden egyes mozzanatot korabeli dokumentumok és fotók alapján rekonstruáltak, de a filmbe belecsempésztek olyan stilisztikai elemeket is, amelyek nem száraz tényként, hanem stilizált, ünnepi pillanatokként jelenítik meg a feldolgozott helyzeteket.
A grandiózus reklámfilm a mai naptól látható online felületeken, illetve hamarosan a televízióban is megismerheti a közönség.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A reklámügynökség feladata: Sokan túlmisztifikálják, de a reklám azért kell, hogy eladja a terméket. Az eladásnövekedést persze számtalan módon...
További információk