Magyarországon egyedülálló és világviszonylatban is úttörőnek számító szolgáltatással, 360 fokos 3D térhatású videók és animációk készítésével lépett piacra a Virtu360 Kft., mely a Merlin Communications 50%-os tulajdonrészével jött létre.
Az innovatív szolgáltatás olyan új kommunikációs lehetőségeket teremt a vállalatok számára, amelyek teljes mértékben a nézőt helyezik az események középpontjába.
Virtuális valóságba invesztál a Merlin Communications. Az ügynökség 50%-os tulajdonrészével megalakult a Virtu360 Kft., amely a hazai piacon egyedülálló és világviszonylatban is úttörőnek számító szolgáltatással, 360 fokos 3D térhatású videók és animációk készítésével teremt új marketingkommunikációs lehetőségeket a különböző szektorok képviselői számára. A VR filmek a hagyományos termék- és cégbemutató filmekkel, rendezvényvideókkal, valamint oktatófilmekkel ellentétben a nézőt helyezik az események középpontjába, ezáltal a korábbi eszközöknél sokkal erősebb felhasználói élményt nyújtanak.
„Már a 90-es években megjósolták, hogy milyen feltételeknek kell teljesülnie ahhoz, hogy a virtuális valóság széles körben elterjedjen. A technológia végül 2015-re ért el erre a szintre, amire az online platformok is gyorsan reagáltak: a Youtube például már májustól támogatta a 360 fokos videók terjesztését, novembertől pedig a 360 fokos 3D térhatású filmek lejátszását is.
A tartalomszolgáltatók azonban csak most próbálnak felzárkózni azzal, hogy feltérképezik és kihasználják a VR-ben rejlő lehetőségeket. Ez abból is fakad, hogy az üzletekben még mindig nem érhetőek el olyan kamerák, amelyek lehetővé teszik a megfelelő minőségű felvételek készítését, ezért saját eszközt fejlesztettünk, amely egyedülálló módon, nemcsak 360 fokos, hanem egyben 3D térhatású, nagyfelbontású filmek felvételére alkalmas." - nyilatkozta Arany-Tóth László, a Virtu360 vezető fejlesztője.
A Merlin azon kívül, hogy a befektetéssel szolgáltatás-portfólióját és ügyfélkörét kívánja bővíteni, célul tűzte ki azt is, hogy úttörő szerepet vállaljon a virtuális valóság marketingkommunikációban történő felhasználásának megismertetésében, továbbá az új médiával kapcsolatos marketing ismeretek terjesztésében.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Bee Display és Bee Production komplex szolgáltatásokat nyújtó reklámügynökség, reklámkivitelezői háttérel..
Cégnév: Bee Média Kft....
További információk