A Roosevelt Sun Deck a Lánchíd lábánál kínál kreatív, inspiráló munkakörnyezetet. A GLL Real Estate Partners ingatlanalap-kezelő csoport egyedülálló szolgáltatást indított a Roosevelt és a Bank Center irodaházak dolgozói, illetve a nagyközönség számára.
A két prémium kategóriás belvárosi irodaház saját hűségprogramja, a CBD Loyalty Club így olyan új szolgáltatással bővült, amely nemzetközi viszonylatban is a legújabb trendnek számít.
A Roosevelt Sun Deck névre keresztelt kültéri irodát a GLL a Pontoon bárral együttműködve alakította ki a bár és rendezvényhelyszín felső teraszán. Az összesen 11-fős, olasz designbútorokkal berendezett, napernyővel védett Roosevelt Sun Decken egy 8-fős tárgyaló és 3 egyéni munkaállomás került kialakításra, ahol elektromos áram, Wi-Fi, jegyzettömbök és íróeszközök is az ott dolgozók rendelkezésére állnak. Az igényesen berendezett munkakörnyezetet a hűségprogram tagjai munkaidő alatt ingyenesen használhatják július 22. és szeptember 16. között, de külső megkeresésekre is nyitott a Sun Deck. Az ételekről és finom frissítőkről a Pontoon gondoskodik.
„A helyszín kiválasztásakor elsődleges szempont volt az irodaházakhoz való közelség és az egyediség. Látva a végeredményt, elmondhatom, hogy a Pontoonnal mindez tökéletesen valósult meg. A szabadban történő munkavégzés kiegyensúlyozottabbá, boldogabbá teszi a dolgozókat, miközben új, kreatív gondolatokat ébreszt. Bízunk benne, hogy ezzel a különleges helyszínnel is hozzá tudunk járulni bérlőink üzleti sikereihez és elégedettségéhez.” – mondta Vajnai Zsuzsa, a GLL Real Estate Partners asset managere.
A CBD Loyalty Club program célja, hogy a dolgozók az irodaház falain kívül is prémium szolgáltatásban részesüljenek. A GLL Real Estate Partners a kényelmi szolgáltatások és a minőségi megoldások mellett irodaházaiban (és a szabadtéri irodában) arra is nagy hangsúlyt fektet, hogy bérlői innovatív, modern környezetben dolgozhassanak.
A müncheni központú ingatlanalap-kezelő csoport nemrégiben adta át a Roosevelt irodaház új, 70-fős konferenciaközpontját. Az épület belső tereinek megújítását 2016 negyedik negyedévében tervezi. A designváltás részeként új arculatot kap a recepciós tér és a lobby, valamint új irodasztenderdek kerülnek bevezetésre. Az átalakulás mögött álló építészeti cél az, hogy a recepció az épület új fókuszpontjává váljon, míg az új lobby mind találkozási pontként, mind a pezsgő közösségi élet helyszíneként funkcionálhasson.
A GLL Real Estate Partners teljes körű, minőségi szolgáltatását a bérlők elégedettsége is igazolja. Budapesten a prémium irodaházak kihasználtsága az átlaghoz képest nagyobb, az ingatlanalap-kezelő csoport két ’A’ kategóriás irodaházának bérbeadottsági rátája azonban a belvárosi szegmensben is kiemelkedő. Az idén 20 éves Bank Center jelenleg 92%-os, míg a Roosevelt irodaház 95%-os kihasználtsággal működik.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A reklámügynökség feladata: Sokan túlmisztifikálják, de a reklám azért kell, hogy eladja a terméket. Az eladásnövekedést persze számtalan módon...
További információk