A napokban jelent meg és máris nagy sikert aratott az IKEA új reklámja, amely egy nagyon aktuális társadalmi jelenségre reagál az IKEA-tól megszokott vicces, meghökkentő módon.
A 17. században játszódó történetet az ismert svéd rendeződuó Tomas Skoging és Filip Nilsson készítette az Acne ügynökséggel. A forgatás a magyar Filmteam közreműködésével zajlott, a két ügynökség számos produkcióban működött már együtt. A négy napos forgatás során összesen 8 magyarországi helyszínen forgatott a szinte teljesen magyar színészekből álló stáb. A videóban megjelenő festőt Varga Tamás játszotta, a lovas jelenetekben pedig szerepet kapott az európai szinten elismert hajtó, Juhász László.
A reklám az IKEA két éves koncepciójára reflektál, amelyben minden az étkezés körül forog. Az IKEA arra bíztatja a vásárlóit, hogy engedjék el a várakozásokat és fedezzék fel az önfeledt főzés, a közös étkezések és az együttlét örömét. A videóban játszódó történet kapcsolódik az IKEA harmadik alkalommal elkészített „Élet otthon” elnevezésű éves kutatáshoz és az új 2017-es katalógushoz is. Az idei „Élet otthon” kutatás magyar, cseh és szlovák vonatkozású reprezentatív eredményeiben is megjelenik a reklámban bemutatott jelenség, a technológia térnyerése az emberek mindennapi életében.
A „Csak nyugodtan, nem kell kapkodni!”:
Hasonló szellemben készült a „Konyhai vallomások” elnevezésű videó is:
Az IKEA Csoport
Az IKEA álma: „Szebb hétköznapokat teremteni az emberek többsége számára.” Üzletfilozófiája: jó formatervezésű és praktikus lakberendezési termékek széles választékát kínálni olyan alacsony áron, hogy a legtöbb ember számára elérhető legyen. Az IKEA Csoporthoz jelenleg 330 áruház tartozik, 28 országban. Ezen felül több mint 40 áruház működik franchise rendszerben, az IKEA Csoporton kívül. Az IKEA Csoport 771 millió látogatót fogadott a 2015-ös pénzügyi évben, a www.IKEA.com weboldalait pedig 1,9 milliárdan látogatták meg.
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Globe Master Kft.
Cím: Budapest, 1115 Somogyi út 19.
Telefon: 06 1 781 1660, 06 30 403 3170, 06 30 350 7321
E-mail:...
További információk