Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Gulyás János az MEC Magyarország ügyvezetése mellett irányítja majd az MEC Wavemaker fejlesztését. Az egység Lengyelországban már stabilan megvetette a lábát, így az új vezető kezdetben a magyar, a cseh, a szlovák és a román piacokra fog fókuszálni. Emellett az akvizíciós stratégiáért is ő fog felelni a régióban.
Az idén áprilisban elindított MEC Wavemaker az MEC tartalomstratégiai, közösségi kommunikációs, szponzorációs, keresőmarketing- és kreatívtevékenységét fogja össze egyetlen integrált szolgáltatásban. Az ügyfelek számára sokszor bonyolult folyamatokat leegyszerűsítve olyan tartalmak létrehozására összpontosít, amelyek mérhetően javítják az adott márka teljesítményét.
„Az MEC Wavemaker új szemmel néz a tartalomra, arra, hogyan jön létre, és hogy mit lehet elérni a segítségével – mondta Jeremy Clark a kinevezéssel kapcsolatban. – Jelenleg is ügyfelek széles körével dolgozunk világszerte azon, hogy a megfelelő tartalom kerüljön a megfelelő helyekre a megfelelő időben, és így a legnagyobb hatást érje el. Úgy gondolom, János vezetésével hamar ki tudjuk terjeszteni ezt a stratégiai fontosságú kezdeményezést a régióban, ami pozitív hatással lesz az ügyfeleink üzleti tevékenységére, és hozzájárul az MEC folyamatos növekedéséhez.”
Anna Lubowska, az MEC Közép- és Kelet-Európáért, a Független Államok Közösségéért és Oroszországért felelős elnöke hozzátette: „János kezdetben a szolgáltatás csehországi, magyarországi, romániai és szlovákiai elindítására fog összpontosítani a helyi ügyvezetőkkel és csapatokkal együttműködve, emellett támogatja a régió többi piacát is. Kreatív, digitális és kutatási területeken átívelő tapasztalatával ideális a háttere ehhez a további, izgalmas szerepkörhöz.”
„Az adatgyűjtés és -elemzés területén egyedülálló szakértelmünk segítségével pontosan azonosítani tudjuk, hogy a fogyasztói magatartás mely elemét kell megváltoztatni a vásárlási döntés folyamatában, és olyan értékes tartalmat tervezünk és hozunk létre, amely hozzájárul, hogy ez megtörténjen – mondta Gulyás János. – A tartalom egyre fontosabb az ügyfeleink számára, és nagyon örülök, hogy felvállalhatom ezt a regionális feladatot.”
Az MEC Wavemaker eddig 11 területen indult el: Lengyelországban, az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban, Hollandiában, Ausztráliában, Indiában, Mexikóban, a Közel-Keleten, Szingapúrban, Írországban és Németországban.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Ha kiadványai elkészítésekor egyaránt fontosak a digitális nyomtatás előnyei: a rugalmasság, a gyorsaság, a kis példányszámú munkák gazdaságos...
További információk