Már nemcsak pizzát, a heti bevásárlást vagy műszaki cikkeket rendelhetünk a neten, hanem egy kattintással profi takarítót is hívhatunk az otthonunkba.
Alig több mint fél éve indította el online takarítás közvetítő szolgáltatását a Rendi. A magyarok pedig ráharaptak a hiánypótló ötletre, hiszen már havonta közel ezren oldják meg ezzel a kényelmes módszerrel az egyik legmacerásabb háztartási munkát.
Kevés időigényesebb és megerőltetőbb háztartási feladat van, mint a takarítás. A Rendi nemrég online kérdőívben mérte fel a takarítási szokásokat, a kitöltők kétharmada (67%) pedig azt válaszolta, hogy több, mint két órát vesz igénybe az otthonuk kitakarítása.
Emiatt sokan kifejezetten utálnak takarítani. Ezt támasztotta alá a netes takarító közvetítő felmérése is, mely rámutatott, hogy csupán a válaszadók kevesebb, mint egy hatoda (15%) szeret takarítani, míg több mint kétharmaduk (39%) kifejezetten nem.
„Éppen ezért, főként Budapesten és a nagyobb városokban, már hazánkban is egyre többen bíznak meg bejárónőt, hivatásos takarítót a lakás rendbetételével” – hívta fel a figyelmet Udvardy Szabolcs, a Rendi marketing vezetője. Ezzel párhuzamosan nő az online takarítás közvetítés népszerűsége is, a startupként induló cég néhány hónap alatt megsokszorozta ügyfelei számát, és jelenleg havi szinten már közel ezer megrendelést teljesít.
Takarítás helyett a lábunkat lógatnánk
A Rendi felmérésében arra is kíváncsi volt, hogy a válaszadók mivel töltenék a keletkező szabadidőt, ha otthonuk takarítását profik végeznék. A kérdőívet kitöltők több mint harmada (38%) a pihenést jelölt meg első helyen, míg ezt követte a családi időtöltés, illetve harmadik helyen a munka.
A különböző takarítási tevékenységeken belül a felmérés szerint a legkevésbé az ablaktisztítás kedvelt, míg a rendrakásról a válaszadók közel kétharmada (61%) úgy nyilatkozott, hogy szívesen végzi.
További érdekes eredmény, hogy tisztítószerekre az elsöprő többség (84%) kevesebb, mint 5000 forintot költ havi szinten.
„Tőlünk nyugatra óriási sikere van a különböző háztartási munkák, köztük a takarítás online közvetítésének. Ezen felbuzdulva hoztuk létre a Rendit tavaly ősszel, aminek a népszerűsége egyelőre nem hogy beváltotta, de túl is szárnyalta a várakozásainkat. Budapesten, Győrben, Szegeden és Debrecenben elérhető a szolgáltatásunk jelenleg, és néhány hónap alatt sikerült már közel ezres havi megrendelés számot elérnünk. Még idén ősszel Lengyelországban is elindítjuk tevékenységünket, hiszen az online takarítás közvetítés nemcsak Magyarországon, de régiós szinten is hiánypótló szolgáltatás” – fogalmazott Udvardy Szabolcs, a Rendi marketing vezetője.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Az ügynökség elsődleges feladatának tekinti, hogy megbízóink piaci pozícióját folyamatos javítsa és növelje, kreativitásunk,...
További információk