FaceBook blog.hu

Marketing - Reklám

Változás a UPC Magyarország élén: Robert Redeleanu váltja Magnus Ternsjőt a vezérigazgatói székben

2016.08.12

2016. szeptember 1-jei hatállyal Robert Redeleanu tölti be a UPC Magyarország Kft. vezérigazgatói pozícióját.

A szakember jelenleg a UPC Románia vezérigazgatója, ezt a pozíciót továbbra is megtartja, így a UPC működését mindkét országban ő fogja irányítani. Robert Redeleanu Magnus Ternsjőt váltja a vezérigazgatói székben, aki távozik a vállalattól. Ezzel egy időben Carra Anitát, a UPC Magyarország jelenlegi marketing és tartalomfejlesztési igazgatóját vezérigazgató-helyettessé nevezték ki.

A Liberty Global cégcsoportnál eltöltött 15 év után távozik a UPC Magyarország éléről Magnus Ternsjö vezérigazgató, aki 2015 novembere óta töltötte be ezt a tisztséget. Utódját a vállalaton belül találták meg Robert Redeleanu személyében, aki jelenleg a UPC Románia vezérigazgatójaként dolgozik és Bukarestben maradva, de meglévő felelősségi körét kibővítve, szeptember 1-től mindkét országban ellátja majd a cégvezetői feladatokat. Ezzel egy időben Carra Anitát, a UPC Magyarország jelenlegi marketing és tartalomfejlesztési igazgatóját vezérigazgató-helyettessé nevezték ki. Magnus Ternsjö az október 1-ig hátralévő időszakban még a helyén marad, és segíti a menedzsmentet a feladatok átadásában.

„Életem meghatározó élménye volt a Liberty Global kötelékében eltöltött másfél évtized. Hálás vagyok azért, hogy az évek során számos országban járulhattam hozzá fejlesztésekhez és jövedelmező, növekedést eredményező projektekhez, legutóbb éppen itt Magyarországon, ahol az elmúlt negyedévek számai folyamatos emelkedést mutatnak. Különösen büszke vagyok csapatomra, korábbi és jelenlegi kollégáimra és azokra az eredményekre, amelyeket együtt értünk el.” – mondta Magnus Ternsjö, a UPC Magyarország leköszönő vezérigazgatója.

„Különösen tehetséges szakembert és jó kollégát ismerhettünk meg Magnus személyében. Ugyanakkor biztos vagyok abban is, hogy Robert rendkívüli vezetői tapasztalata és az a tudás, amelyet a UPC Románia vezetőjeként halmozott fel, képessé teszi arra, hogy továbbvigye a céget az eddigi folyamatos növekedési pályán és megvalósítsa ambiciózus céljainkat mind Magyarországon, mind pedig Romániában.” – mondta Severina Pascu, a Liberty Global közép-kelet európai régiójának vezérigazgatója.

Az új vezérigazgató, Robert Redeleanu 2013-ban csatlakozott a UPC Romániához, több mint 15 éves szakmai tapasztalattal a háta mögött, amelyet hazájában és külföldi FMCG cégeknél szerzett, vezető marketing, menedzsment és értékesítési pozíciókban. A Román Közgazdasági Akadémia elvégzését követően az Unilever dél- és közép-európai régiójában marketingszakemberként kezdte karrierjét, majd ugyanebben a régióban, valamint az Oroszország - Ukrajna - Belorusszia régióban marketingigazgatóként dolgozott, és kipróbálta magát a Telemobil/Zapp vezető mobilkommunikációs vállalatnál is. A UPC Romániához történt csatlakozását megelőző három évben a Scandia, Románia egyik legnagyobb élelmiszeripari cégének ügyvezető igazgatója volt.


Carra Anita


Carra Anita 2015 májusa óta dolgozik a UPC Magyarország marketing és tartalomfejlesztési igazgatójaként. Már a kezdetektől kiemelt figyelmet fordít az ügyfélelégedettség növelésére és a valódi felhasználói igényeken alapuló, innovatív termékek és szolgáltatások bevezetésére. UPC-s pályafutását megelőzően 18 évet töltött az Unilevernél, ahol kereskedelmi, marketing és értékesítési területeken szerzett tapasztalatot különböző pozíciókban. 2012 óta az Unilever tisztítószer és kozmetikai üzletágának marketing igazgatójaként felelt a teljes közép-kelet-európai régió marketingtevékenységéért. Hollandiában és az Egyesült Királyságban is folytatott tanulmányokat, folyékonyan beszél angolul, hollandul és olaszul.


A UPC Magyarország vezető integrált infokommunikációs szolgáltatója, amely innovatív szolgáltatásaival 1998 óta van jelen a piacon. Kábelhálózatain országszerte több mint 300 településen biztosít televíziós, szélessávú internet és vezetékes telefonszolgáltatásokat. Mobilszolgáltatását a hazai távközlési szektorban új megközelítéssel indította útjára 2015-ben, elsőként kínálva korlátlan adatforgalmú, hűségidő nélküli díjcsomagokat és hálózatfüggetlen készülékeket. Innovatív applikációi és szolgáltatásai segítségével a UPC az otthonok és irodák falain kívül is biztosítja a csatlakozást a digitális világ lehetőségeihez. A UPC Vállalati Szolgáltatások üzletága egyedi igényekre szabott és kedvező árú üzleti kommunikációs megoldásokat nyújt a vállalkozások számára.


 

 

 

 

(reklámipar)

 
Címkék: reklámipar
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

11

1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Adanima Consulting Kft

Az Adanima Consulting Kft fő feladata: kommunikációs ügynökség, különösen média kommunikáció, s médiatervezés Cégnév: Adanima Consulting...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
98%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis