Két kategóriában is díjat nyert a magyar Goodwill Communications kommunikációs ügynökség a világ egyik legnagyobb független ügynökségeket tömörítő hálózata, a PRGN (Public Relations Global Network) éves Best Practice versenyén.
Rangos nemzetközi kommunikációs szakmai elismerésben részesült a Goodwill Communications. Az elsősorban üzleti és stratégiai kommunikációs ügynökség munkáját két kategóriában is díjazták a világ egyik legnagyobb, független kommunikációs cégeket tömörítő hálózata, a PRGN (Public Relations Global Network) éves díjátadó ünnepségén november 4-én Lisszabonban. A magyar ügynökség a „Digitális kommunikáció” kategóriában első, míg a „Fogyasztói kommunikáció – Szolgáltatások” kategóriában harmadik lett az elektronikus közigazgatási szolgáltatásokat népszerűsítő integrált médiakampányával.
„A folyamatos szolgáltatásfejlesztésünk egyértelmű elismerésének tekinthetjük a díjat, hiszen az ügynökség az egyik legújabb, leginnovatívabb területen, a Digitális kommunikáció kategóriájában lett első, megelőzve európai és tengerentúli ügynökségeket. Nagyon örülök ennek az eredménynek és gratulálok a kollégáimnak, akiknek az elkötelezett munkája kellett a sikerhez” – mondta Kondor Anna, a Goodwill Communications alapítója és ügyvezető partnere.
A PRGN globális kommunikációs ügynökségi hálózat tagjai minden évben kétszer, tavasszal és ősszel találkoznak a szakmai tudásmegosztás és szolgáltatásfejlesztés érdekében. Az őszi találkozó az éves Best Practice verseny jegyében telik, ahol idén 17 kategóriában osztottak díjakat a tagság által a legjobbnak szavazott ügynökségi nevezések között. Az immár 50 ügynökséget tömörítő szervezet tagjai idén összesen 127 projekttel neveztek a különféle kategóriákban a pénzügyi kommunikációtól kezdve a kríziskommunikáción át a közösségi-média megoldásokig.
A Goodwill Communications elektronikus közigazgatási szolgáltatásokat népszerűsítő integrált médiakampánya a Digitális kommunikáció kategóriában az első helyet közvetlenül az orosz Cros ügynökség és a német Industrie-Contact (IC) AG előtt szerezte meg. Ugyanez a kampány pedig bronzérmes lett a Fogyasztói kommunikáció – Szolgáltatások kategóriában a második helyezett chicago-i LC Williams & Associates és a győztes clevelandi Stevens Strategic Communications pályázata mögött.
Az idei lisszaboni díjkiosztó másik magyar vonatkozású híre, hogy az orosz Cros ügynökség a „Vállalati kommunikáció,” az „Integrált kampányok” és a CSR kategóriában is első helyezést ért el a magyar Richter Gedeont Oroszországban népszerűsítő „Women’s Health Week” (Női Egészséghét) című kampányával.
Ezzel egyébként a Cros nyerte a legtöbb első helyezést az idei globális ügynökségi versenyben, holtversenyben a Stevens Strategic Communications-szel, amely szintén három, első helyért járó plakettet vihetett haza.
A díjkiosztóval egyidőben a PRGN hálózata új tagokkal is bővült. A belga Two Cents, a bolgár Ardency Consulting, a dániai Scandinavian Communications, a kanadai Media Profile, és a litván AdVerum ügynökségek felvételével 50 fölé emelkedett a független ügynökségeket tömörítő globális hálózat tagjainak száma. Ezzel globálisan és az európai szintéren is jelentősen nőtt a PRGN jelenléte.
***
Goodwill Communications
A 2003-ban alapított Goodwill Communications megkerülhetetlen szereplő a hazai üzleti kommunikációs piacon. Az ügynökség több mint kéttucatnyi hazai és nemzetközi vállalatot szolgál ki, elsősorban pénzügyi szolgáltatókat, tőzsdén jegyzett cégeket, jogi és pénzügyi tanácsadókat, valamint az energetikai és IT-szektor szereplőit. Vállalati ügyfelei mellett rendszeresen végez kommunikációs feladatokat az adott szektorok szakmai szervezetei számára is.
A Goodwill Communications az üzleti szféra számára kidolgozott online, digitális és közösségi média megoldásokkal is évek óta jelen van a piacon.
Az ügynökség az elmúlt években szoros partneri viszonyt épített ki más, független kommunikációs ügynökségekkel Csehországban, Lengyelországban, Romániában és Szlovákiában, melyekkel CEEASC néven hozott létre régiós szövetséget, míg 2012 óta tagja a PRGN globális ügynökségi hálózatnak. A Goodwill a nemzetközi kapcsolatrendszer révén az ügyfélkiszolgálás és a tanácsadói színvonal folyamatos fejlesztését igyekszik elősegíteni.
PRGN
A PRGN (Public Relations Global Network), a világ egyik legnagyobb, független public relations ügynökségeket tömörítő hálózata. Évi 110 millió dollárt meghaladó összesített árbevételével a PRGN a világ hat kontinensén több mint 50 ügynökséggel van jelen. A PRGN keretében világszerte összesen több mint 900 kommunikációs szakember dolgozik közel ezer különböző ügyfél kommunikációs tevékenységét segítve. A PRGN 2012 őszén tagjai közé választotta a Goodwill Communications hazai csapatát.
(reklámipar.hu)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Az Adanima Consulting Kft fő feladata: kommunikációs ügynökség, különösen média kommunikáció, s médiatervezés
Cégnév: Adanima Consulting...
További információk