A családi hagyományokat és a családot összetartó erőket helyezi a középpontjába a Zwack Unicum kisfilmje, amely három karácsonyra készülődő édesapa összefonódó történetét meséli el. A film célja az apa-fiú kapcsolatok ábrázolása, amelyben azt is láthatjuk, hogy hogyan öröklődnek a tapasztalatok egyik generációról a másikra és hogyan lesz a kisgyerekből az édesapja észrevétlen példamutatása alapján felnőtt férfi.
„A családom számára sokat jelentenek a hagyományok és az, amit az egyik generáció adott át a másiknak, így két fiúgyermek édesapjaként igazán a magaménak érzem az elkészült karácsonyi filmünket. Szerettük volna bemutatni azt, ahogyan az apák észrevétlenül is példát mutatnak a gyermekeknek, és, hogy ez a példamutatás aztán átöröklődik a gyerekeken keresztül az unokákra, így teremtve meg a generációkat összefűző kötelékeket. Az pedig kimondottan tetszik a filmben, hogy egy igazán magyar sztorit mutat be retró jelenetekkel, magyar zenével és mindenki számára ismert kis részletekkel” – mesélte Zwack Sándor a Zwack Unicum legújabb online terjesztésű filmjéről.
A három történelmi korszakban játszódó, a párhuzamos cselekményvezetés technikáját alkalmazó videó három édesapa karácsonyi készülődését mutatja be. Bár feladataik és körülményeik mások, mégis mindnyájan ugyanannak az ünnepi csodának a megteremtéséért dolgoznak.
A film kapcsán az alkotó Artvertising Reklámügynökség kreatív vezetője, Nagy Gergely elmondta: „A filmben az apa-fiú kapcsolatot akartuk kiemelni. Közvetlenül kapcsoltuk a koncepciót az Unicum hagyományos márkaértékeihez és pozíciójához, melyek egyértelműen ezer szállal kötődnek a film fő üzenetéhez.”
Az alkotók elmondták, hogy a film készítése során a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy az érvényes etikai szabályok és a Zwack Unicum belső szabályainak betartásával nem mutathatnak 25 évesnél fiatalabb szereplőt a filmben, az apa-fia kapcsolat bemutatásához pedig ez fontos lett volna. Végül a film zárójelenetében egy szimbolikus ajándékdoboz az, ami a legfiatalabb generáció megjelenítésében segített. És, hogy ez a doboz pontosan mit jelképez, mindenkinek a fantáziájára bízzák az alkotók: lehetnek emlékek, érzelmek, hála, az apai küzdés, a családot összetartó szeretet…A cél ugyanaz: lépjünk ki a hétköznapokból és kicsit gondolkozzunk el a számunkra fontos családi értékeken!
(reklámipar.hu)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Globe Master Kft.
Cím: Budapest, 1115 Somogyi út 19.
Telefon: 06 1 781 1660, 06 30 403 3170, 06 30 350 7321
E-mail:...
További információk