FaceBook blog.hu
Hirdetés Hirdetés

Marketing - Reklám

Jellegzetes magyar elemekkel tarkított karácsonyi filmet mutat be az Unicum

2016.11.30

A családi hagyományokat és a családot összetartó erőket helyezi a középpontjába a Zwack Unicum kisfilmje, amely három karácsonyra készülődő édesapa összefonódó történetét meséli el. A film célja az apa-fiú kapcsolatok ábrázolása, amelyben azt is láthatjuk, hogy hogyan öröklődnek a tapasztalatok egyik generációról a másikra és hogyan lesz a kisgyerekből az édesapja észrevétlen példamutatása alapján felnőtt férfi. 

„A családom számára sokat jelentenek a hagyományok és az, amit az egyik generáció adott át a másiknak, így két fiúgyermek édesapjaként igazán a magaménak érzem az elkészült karácsonyi filmünket. Szerettük volna bemutatni azt, ahogyan az apák észrevétlenül is példát mutatnak a gyermekeknek, és, hogy ez a példamutatás aztán átöröklődik a gyerekeken keresztül az unokákra, így teremtve meg a generációkat összefűző kötelékeket. Az pedig kimondottan tetszik a filmben, hogy egy igazán magyar sztorit mutat be retró jelenetekkel, magyar zenével és mindenki számára ismert kis részletekkel” – mesélte Zwack Sándor a Zwack Unicum legújabb online terjesztésű filmjéről.

A három történelmi korszakban játszódó, a párhuzamos cselekményvezetés technikáját alkalmazó videó három édesapa karácsonyi készülődését mutatja be. Bár feladataik és körülményeik mások, mégis mindnyájan ugyanannak az ünnepi csodának a megteremtéséért dolgoznak.

A film kapcsán az alkotó Artvertising Reklámügynökség kreatív vezetője, Nagy Gergely elmondta: „A filmben az apa-fiú kapcsolatot akartuk kiemelni. Közvetlenül kapcsoltuk a koncepciót az Unicum hagyományos márkaértékeihez és pozíciójához, melyek egyértelműen ezer szállal kötődnek a film fő üzenetéhez.”

Az alkotók elmondták, hogy a film készítése során a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy az érvényes etikai szabályok és a Zwack Unicum belső szabályainak betartásával nem mutathatnak 25 évesnél fiatalabb szereplőt a filmben, az apa-fia kapcsolat bemutatásához pedig ez fontos lett volna. Végül a film zárójelenetében egy szimbolikus ajándékdoboz az, ami a legfiatalabb generáció megjelenítésében segített. És, hogy ez a doboz pontosan mit jelképez, mindenkinek a fantáziájára bízzák az alkotók: lehetnek emlékek, érzelmek, hála, az apai küzdés, a családot összetartó szeretet…A cél ugyanaz: lépjünk ki a hétköznapokból és kicsit gondolkozzunk el a számunkra fontos családi értékeken!

 



(reklámipar.hu)

 
Címkék: unicum
vissza az előző oldalra

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Óvodások világítanak rá a kreativitásunk hiányára a Lenovo új kampányában

Talán már mindannyiunkban felmerült a kérdés, hogy miért veszik el a gyermekkori kreativitásunk a felnőtté válás során? A Lenovo új, legkreatívabb terméke a Yoga Book bevezetése kapcsán többek között erre a kérdésre is kereste a választ, és...

Tovább

Westend City Center ünnepi kampány: Főszerepben a karácsonyfák

Több platformon futó karácsonyi kampányt indított a WestEnd City Center. A bevásárlóközpont legújabb tévészpotja, amelyet a közterületi és sajtóhirdetésekkel együtt a Springer & Jacoby Budapest reklámügynökség készített, emberi szereplők...

Tovább

A Generali kutatása lerántja a leplet a leggyakoribb félelmeinkről

Mitől félünk a legjobban? Aggódunk a testi épségünkért, a szeretteinkért, a vagyontárgyainkért, de úgy tűnik, a pénzünket még az egészségünknél is jobban féltjük. A Generali kutatása lerántja a leplet a leggyakoribb félelmeinkről, és az is...

Tovább

Jellegzetes magyar elemekkel tarkított karácsonyi filmet mutat be az Unicum

A családi hagyományokat és a családot összetartó erőket helyezi a középpontjába a Zwack Unicum kisfilmje, amely három karácsonyra készülődő édesapa összefonódó történetét meséli el. A film célja az apa-fiú kapcsolatok ábrázolása, amelyben azt...

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Én vagyok a gumicukor királylányod! - Való Világ 6 -

Új év, régi-új TV műsor. Elkezdődött a Való Világ legfrissebb és minden eddiginél izgalmasabb, fesztelenebb, oldottabb vagy inkább primitívebb szériája.

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

Milliárdosok klubjába került a Szallas.hu

Márciustól már 5 kontinensre utaztat a magyar szállásközvetítő.

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új arculata lett a MÜSZI-nek

Új arculattal vág neki az ősznek a Müszi. A szeptemberi Újranyitogató hétre már ezzel a külsővel jelentkeznek.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

Változás a UPC Magyarország élén: Robert Redeleanu váltja Magnus Ternsjőt a vezérigazgatói székben

2016. szeptember 1-jei hatállyal Robert Redeleanu tölti be a UPC Magyarország Kft. vezérigazgatói pozícióját.

Tovább

05

1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Art of Print

Az Art of Print tevékenységének alapját képezi a digitális nyomdatechnológia alkalmazásával történő kültéri és beltéri reklámyanyagok...
További információk

hirdetés

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. Bank bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklamipar reklámipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis