Azt hiszem, nem túlzok ha azt mondom, a Facebook egy olyan megkerülhetetlen médium lett manapság, amit ki nem használni stratégiailag öngyilkosság lehet.
Kevés ilyen felület létezik, ahol ennyire célzottan, és pontosan lehetne fogyasztóinkkal találkozni, ráadásul rengeteg egyéb módon vonhatjuk be őket brandünk építésébe. Ami manapság nagyon működik. Kis befektetéssel lehet nekik élményt nyújtani, nagyszerűen követhető és persze mérhető platform.
Tudják ezt a nagyok is, nem is összegeket öltek és ölnek a Facebookba. Persze ha valaki dollár tízmilliókat költ ilyen marketing megoldásokba, akkor joggal vár el cserébe jóval több dolgot, mint egy jól elhelyezett bannert, vagy egyéb már bejáratott dolgot. A Heinekennek például soron kívül nyílik lehetősége, hogy a legújabb digitális játékszereket kipróbálja, illetve akár bele is szóljon azok fejlesztéseibe. Akár tehát saját szájízükre is formálhatják azokat.
Más nagyobb márkák is hasonló VIP megoldásokhoz juthatnak a pénzükért cserébe, csak ezekről kevesebbet hallunk. A Procter and Gamble, vagy éppen az American Express például bármikor segítségül hívhatja a Facebook saját, válogatott szakértőkből, marketingesekből és fejlesztőkből álló kreatív csapatát. Carolyn Everson, a Facebook Marketing igazgatója nemrégiben azt nyilatkozta, ha látja a törekvést egy cég kommunikációjában, hogy valami újat mutasson, akkor minden lehetőséget meg fog adni nekik, hogy ezt meg is tudják valósítani.
Mindezek hatására a Facebook hamarosan olyan természetes közeg lehet a jövő vagy éppen a közeljövő médiatervezőinek, mintha csak a TV-re vagy a rádiós megjelenésre gondolnának. Nincs megállás tehát, a márkaismertség és maga a globalizáció méggyorsabb folyamat lehet. Egészen más fénytörésbe helyezve a Mcluhani globális falu elméletet.
„Lepörög ez a néhány év, megszokottá válik a közeg, és a végén szépen feleszmélünk majd. Ez nem is a pénzről szól végsősoron. Egyszerűen csak hatásosak akarunk lenni, hatékony kommunikációt szeretnénk, és a Facebook pont annak innovatív jellege miatt, ebben remek partner lesz...” –sorolta érveit Floris Cobelens, a Heineken digitális platformjának feje.
Lukácsi Zsolt
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Tevékenység: A cég az ATL és BTL területen nyújt hatékony megoldásokat, a grafikai tervezéstől a médiastratégia kidolgozásáig. Ezen felül:...
További információk