A cégeket nem érdekli a vásárló. Elég erős mondat. Nem is kell okvetlenül a szó pejoratív értelmét megfogni. Nem is igaz minden egyes cégre, nyilvánvalóan. De egy amerikai kutatás szerint a cégek nem foglalkoznak eléggé a fogyasztókkal azután, hogy őket választották. Avagy, miért is használjuk HelpDesknek a Facebookot.
Az elégedetlen vásárló nagyon hamar lavinákat indíthat el. Nem számít, hogy a panasz mögött valós hiányosságok állnak, vagy pedig csak erősen felvizezett lázálmok. Ha megtelik velünk a Facebook, ráadásul negatív hangnemben, akkor nem lesz gond a hétfő reggeli meetingen, mivel indítsuk a megbeszélést.
A kutatás elég egyértelműen hozta azt az eredményt, hogy a cégek mindössze 49%-a kutatja a közösségi média oldalakat azért, hogy a különböző hibáikból eredeztethető posztokat megtalálják. S persze szükség esetén megtegyék a lépéseket. Azok pedig, akik nem törődnek azzal, hogy őrizzék a tábortüzet, nos nem csak a jövőbeli eladásaikat veszélyeztetik, hanem a cég teljes létét.
Azt is világosan láthatjuk az eMarketer vizsgálódásából, hogy az emberek túlnyomó része a közösségi oldalakat használja arra, hogy az elégedetlenségüknek hangot adjanak. Segítséget kérjenek, megvitassák a tapasztalatot. Mert a céges customer service már a múlté. Ez egyfelől jó a cégeknek. Nem kell ugyanis a fórumokat bújni. Vagy legalábbis nem kell keresni azokat a felületeket, ahol panaszkodnak rólunk.
Itt van minden a szemünk előtt, csak megfelelően figyelni kell ezeket a csatornákat. Reagálni a megtörtént eseményekre, s persze azonnal bekapcsolódni a kommunikációba. Egy facebook poszt ugyanis gyakran lesz későbbi újságírói és bloggeri ténykedés alapanyaga. Ha pedig már ők is hozzányúlnak a témához, talán jobb, ha ott szerepel a másik oldal véleménye is.
Lukácsi Zsolt
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Blackbox Produkciós Ház Kft
Cím: 1277 Budapest, Pf. 56.
Telefon: 06 1 225 04 70, 06 20 521 8833
E-mail: info@blackboxprodukcio.hu...
További információk