Érdekes eset kavarta fel az amúgy nem túl eseménydús hetet, napokat. A Digi kivette kínálatából a Discovery Channel néhány csatornáját, helyette saját tulajdonú adókat kínálva.
A gond az, hogy mindez csak egy valakinek nem tetszett, a komplett előfizetői körnek…
Ide a rozsdást, hogy ha a jobb oldali dobozban megszavaztatnánk, melyik férfi vagy a TLC esetében nő nem nézi egy petyhüdt vasárnap délután az ismeretterjesztő csatornákat, vajmi kevesen lennének. Mert abban a katyvaszban, amit az a néhány szolgáltató kínál, bizony egyre kevesebb a minőségi, élvezhető tartalom, és ennek gerincét sajnos a Discovery adta, sokak szerint. Amit most a Digi egy jól irányzott döntéssel eltávolított, helyére a Digi World és Life csatornákat kínálva fel alternatívaként. Ami akár még jó is lehet, nem tudni milyen struktúrával megy majd, milyen műsorokat vesznek meg, az is lehet, hogy egy raklapnyi Discovery-n futott műsort kapunk majd, más logóval. De erről az átlagembert meggyőzni, nehéz. Pláne úgy, hogy nem konszenzusra akarunk jutni, hanem elnémítjuk őket. A kríziskommunikációban pedig csak egy dolog nem működik, és az pont a struccpolitika.
Az okokról és a miértekről már több online médium hozott le cikket, a dolog hátterében vélhetően az állt, hogy nem tudtak megfelelően megegyezni a felek. Persze ki-ki maga szájíze szerint kommentálja ezeket, mást mond a kábelszolgáltató, mást a TV delegációja. A hangsúly sokkal inkább azon van, hogyan tudják mindezt kommunikálni, és miként próbálták a helyzetből kihozni a legtöbbet anélkül, hogy a márka esetleg sérüljön. Sérült e már a brand? Igen, ha nem is nagy iramban, de folyamatosan amortizálódik, ennek egy korábbi sarkalatos pontja volt a SportKlub vétója, most a Discovery.
A szolgáltató egyik legnépszerűbb (a netes felháborodásból következtetve) csatornacsomagját kiszedni, bármilyen okok is álljanak a háttérben, hosszútávon rossz döntés volt. Ennek kivetülése az a verbális és írott attack, amit a Digi Facebook oldala elszenvedett. A kríziskommunikáció eddigi hozománya egy nyilatkozat volt, amelyben a csatorna sajnálja a történteket, és biztosítja előfizetőit arról, hogy árat nem szeretne emelni, ez áll a dolog hátterében. Majd ezek után elnémított néhány hozzászólót, bejegyzéseit törölte, majd tiltotta és csendben maradt. Népszerűség – Digi: 1-0.
Az index értesülései szerint a Discovery Channel Magyarország elhatárolódik a döntéstől, szerintük egyoldalú döntés született, és ellenkampányt indított a szolgáltató ellen, panaszáradatot szülve. Hogy ez hova fog vezetni, nem tudni, de a következő néhány hét érdekes lehet.
Lukácsi Zsolt
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A ::progressive:: egy nemzetközileg is elismert, díjnyertes, okos, hazai reklámügynökség
MIBEN VAGYUNK JÓK?...
További információk