A péntekre jósolt világvége gondolata megmozgatta szinte minden ember fantáziáját, így nem csoda, hogy reklámok terén is találhatunk néhány ide illő alkotást.
A legnagyobb sikert nálunk úgy tűnik a Webgalamb cég tudhatja magáénak.
A majáktól nem sok részletet tudhattunk meg a világvégével kapcsolatban, ezért mindenkinek volt egy személyes kis armageddon forgatókönyv a fejében, ha nem, akkor csak röhögött az egész hisztérián. Engem igazából nem nagyon érdekelt, hogy bekövetkezik-e a pusztulás, vagy sem, nem táraztam konzerveket, sem gyertyákat, viszont vártam a minél kreatívabb hirdetéseket a témában. Sajnos valamiért nem találkoztam igazán egyedi ötlettel, de a Webgalamb videója legalább elég látványosra sikerült.
A reklám elkészítésekor az alapötlet az volt, hogy mivel egy olyan szoftver népszerűsítéséről van szó, ami úgy is tud pénzt keresni a felhasználó számára, hogy az nem ül naphosszat mellette, elég egy kicsit szélsőségesebb irányba terelni a témát, és garantált a siker. Egy jó marketingesnél egy ilyen esemény előtt pedig automatikusan kigyullad a lámpa, és már kész is a Magyarország pusztulásáról szóló webvideó.
A kampány részeként létrehozták az armageddon oldalt, ahol a világvége helyett a videó bemutatásának időpontjáig pörgött visszafelé a számláló. A kisfilm hollywoodi akciófilmek jeleneteihez hasonló látvánnyal mutatja be, milyen is lenne, ha meteoreső pusztítaná el szeretett kis országunkat. A reklám egyfajta paródiaként is megállja a helyét, hiszen nem túl megszokott, hogy óriási tűzgömbök hullanak mondjuk a Hősök terére. A reklámfilmben Budapesten kívül egyébként több város is felismerhető, többek között a víz alá került esztergomi Bazilika, vagy a tornádó sújtotta szegedi Dóm.
A kampány kizárólag online platformokon keresztül jutott el a köztudatba, de mindenképpen sikeresnek mondható, hiszen a weboldalon 11 ezer like, míg a YouTube-on több mint 360 ezres nézettséget produkált.
Az oldal: http://apokalipszis.com/
Márton Orsolya
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Molnár és Faragó Bt. több mint 10 éve foglalkozik nyomdaipari szolgáltatásokkal, vállalkozásunk pedig több mint 15 éves múltra tekint vissza....
További információk