Hogyan profitálhat egy utazási iroda, egy turisztikai célpont vagy akár egy hotel a Pinterest használatából? A válasz: a képek eladásösztönző erejéből.
A Pinterest egy látványos közösségi oldal, ahol a szavak helyett a képek beszélnek. Az olyan utazó, aki nem keres képeket az utazási célpontról, szállodáról vagy kikapcsolódási programokról a nagy út előtt, ritka, mint a fehér holló. Hiába vannak ott a részletes, szinesztéziát alkalmazó leírások, ha nincs mellettük egy kép, amely illusztrálja azokat. Mióta Google Maps-en és Street View-n még a nyaralási helyszínre vezető utat is végig lehet otthonról járni, a fogyasztóknak többet kell adni, mint egy egyszerű leírás.
Eladásösztönzés: mappákba rendezhető élmények
Az albumokba rendezhető, azonnal megosztható képek lehetőségét a turisztikai iparág számos területén érdemes kihasználni. Szemléltetésképp álljanak itt egyszerű példák:
Első példa: utazási iroda. A kínálatban a szervezett utaktól kezdve a repülőjegyeken át szállásajánlatok is találhatók. A Pinterest jó lehetőséget ad az egyes helyszínekről tematikus képgyűjtemények kialakítására (például éttermek, strandok, múzeumok), vagy a körutak látványosságainak, a szabadprogramok lehetőségeinek képeken keresztül való bemutatására. Ráadásul a hirdető megteheti, hogy a fotók linkje az adott utazás ajánlatára mutasson az iroda weboldalán. Bárki, akinek megtetszik a kép, egy kattintással a foglalási oldalon találhatja magát.
Második példa az úti cél, mely lehet egy egész ország, egy tájegység vagy akár egy város. Az előzőhöz hasonlóan itt is jó ötlet tematikus gyűjtemények kialakítása. Attól függően, hogy mit kíván a helyszín kommunikálni magáról, hangsúlyossá lehet tenni például túrahelyszíneket vagy autentikus sétaútvonalakat. A rendezett mappák útikönyvként is szolgálhatnak: megmutathatják a leendő utazónak, mit érdemes megnézni, és hol találja meg az olyan eldugott helyeket, amelyeket eddig csak a helyiek ismertek.
Az utolsó példa a szállodák lehetőségeiről szól. Ebben az esetben érdemes bemutatni a szobakínálatot, a szálloda által nyújtott szolgáltatásokat és a szervezett programlehetőségeket. Emellett mindazt, ami jellemző az adott szálláshelyre, mint a közelben található látványosságok vagy életképek a mindennapokról. A lényeg, hogy a fogyasztó számára vonzó, meggyőző legyen.
Felkészültség, hitelesség
Természetesen számos egyéb lehetőség rejlik a Pinterest használatában a turizmusmarketinggel kapcsolatban. A gondosan összeállított fotógyűjtemények felkészültséget és vevőközpontú szemléletmódot tükröznek, azonban fontos, hogy minden hiteles legyen. Az utazni vágyók számára a képek segítenek dönteni az úti cél kiválasztása során és az előzetes elvárásokat kialakításában. Ellenben a túlzó leírások, a hamis képek később, a tapasztalat megszerzése után elégedetlenséget, elpártolást válthatnak ki.
Gergely Dóra
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Az ügynökség elsődleges feladatának tekinti, hogy megbízóink piaci pozícióját folyamatos javítsa és növelje, kreativitásunk,...
További információk