A Nike új, népszerű kampányában saját tervezésű cipőket lehet posztolni számos online platformra.
A közösségi média megjelenése óta rengeteg nagy cég használja a különböző közösségi platformokat marketingük eszközeiként. A Nike-tól sem áll távol termékeik hasonló propagálása, most pedig egy szórakoztató játékkal is feldobták az új kampányukat, ugyanis a PHOTOiD nevű újdonságuknál Instagramban lehet személyre szabott Nike cipőket tervezni.
A program természetesen kapcsolódik a különböző közösség platformokhoz is (Instagram, Twitter, Tumbler, Facebook), hogy minél több helyen oszthassuk meg az általunk kreált Nike iD edzőcipőt, ezzel újabb látogatókat vonzva az oldalra. A tartalommarketinggel operáló kampány egyik legjobb ötlete, hogy a főszereplő maga a termék, így az emberek, amikor megosztják a saját maguk által kreált fotókat, tulajdonképpen sok-sok különböző Nike cipőt osztanak meg, az üzenet pedig egy: ha már megtervezted a cipőt, játszottál kicsit vele, akkor szerezz is be egyet gyorsan! Az új kampány tehát a kreatív önkifejezés vágyát ötvözi a Nike új termékével, az eredmény pedig valószínűleg egy nagyon sikeres kampány lesz.
A Nike-nek nem ez az első húzása, amikor a közösségi médiára épít, a cégnek már évek óta vannak ehhez hasonló kampányai. A Nike iD Phone alkalmazás a mostani PHOTOiD elődjének tekinthető abban az értelemben, hogy ez az alkalmazás is a fényképekre épített, itt azonban nekünk kellett lefotózni valamit, és a képünk színeiből a program különböző mintázatú Nike cipőket ajánlott nekünk, melyek közül kiválaszthattuk a nekünk legjobban tetszőt. A Nike+ program ugyanígy a közösségi platformokkal való összeköttetésre épül, ugyanis a különböző Nike eszközökkel versenyezhetünk barátainkkal, és posztolhatjuk, éppen mennyit sportoltunk.
Kazár Olívia
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégünk a digitális technológiát alkalmazó nyomdák elsői közt, 2003 óta kíínál nyomdai szolgáltatásokat a piac különböző szegmensei számára...
További információk