2016. szeptember 1-jei hatállyal Robert Redeleanu tölti be a UPC Magyarország Kft. vezérigazgatói pozícióját.
A szakember jelenleg a UPC Románia vezérigazgatója, ezt a pozíciót továbbra is megtartja, így a UPC működését mindkét országban ő fogja irányítani. Robert Redeleanu Magnus Ternsjőt váltja a vezérigazgatói székben, aki távozik a vállalattól. Ezzel egy időben Carra Anitát, a UPC Magyarország jelenlegi marketing és tartalomfejlesztési igazgatóját vezérigazgató-helyettessé nevezték ki.
A Liberty Global cégcsoportnál eltöltött 15 év után távozik a UPC Magyarország éléről Magnus Ternsjö vezérigazgató, aki 2015 novembere óta töltötte be ezt a tisztséget. Utódját a vállalaton belül találták meg Robert Redeleanu személyében, aki jelenleg a UPC Románia vezérigazgatójaként dolgozik és Bukarestben maradva, de meglévő felelősségi körét kibővítve, szeptember 1-től mindkét országban ellátja majd a cégvezetői feladatokat. Ezzel egy időben Carra Anitát, a UPC Magyarország jelenlegi marketing és tartalomfejlesztési igazgatóját vezérigazgató-helyettessé nevezték ki. Magnus Ternsjö az október 1-ig hátralévő időszakban még a helyén marad, és segíti a menedzsmentet a feladatok átadásában.
„Életem meghatározó élménye volt a Liberty Global kötelékében eltöltött másfél évtized. Hálás vagyok azért, hogy az évek során számos országban járulhattam hozzá fejlesztésekhez és jövedelmező, növekedést eredményező projektekhez, legutóbb éppen itt Magyarországon, ahol az elmúlt negyedévek számai folyamatos emelkedést mutatnak. Különösen büszke vagyok csapatomra, korábbi és jelenlegi kollégáimra és azokra az eredményekre, amelyeket együtt értünk el.” – mondta Magnus Ternsjö, a UPC Magyarország leköszönő vezérigazgatója.
„Különösen tehetséges szakembert és jó kollégát ismerhettünk meg Magnus személyében. Ugyanakkor biztos vagyok abban is, hogy Robert rendkívüli vezetői tapasztalata és az a tudás, amelyet a UPC Románia vezetőjeként halmozott fel, képessé teszi arra, hogy továbbvigye a céget az eddigi folyamatos növekedési pályán és megvalósítsa ambiciózus céljainkat mind Magyarországon, mind pedig Romániában.” – mondta Severina Pascu, a Liberty Global közép-kelet európai régiójának vezérigazgatója.
Az új vezérigazgató, Robert Redeleanu 2013-ban csatlakozott a UPC Romániához, több mint 15 éves szakmai tapasztalattal a háta mögött, amelyet hazájában és külföldi FMCG cégeknél szerzett, vezető marketing, menedzsment és értékesítési pozíciókban. A Román Közgazdasági Akadémia elvégzését követően az Unilever dél- és közép-európai régiójában marketingszakemberként kezdte karrierjét, majd ugyanebben a régióban, valamint az Oroszország - Ukrajna - Belorusszia régióban marketingigazgatóként dolgozott, és kipróbálta magát a Telemobil/Zapp vezető mobilkommunikációs vállalatnál is. A UPC Romániához történt csatlakozását megelőző három évben a Scandia, Románia egyik legnagyobb élelmiszeripari cégének ügyvezető igazgatója volt.
Carra Anita 2015 májusa óta dolgozik a UPC Magyarország marketing és tartalomfejlesztési igazgatójaként. Már a kezdetektől kiemelt figyelmet fordít az ügyfélelégedettség növelésére és a valódi felhasználói igényeken alapuló, innovatív termékek és szolgáltatások bevezetésére. UPC-s pályafutását megelőzően 18 évet töltött az Unilevernél, ahol kereskedelmi, marketing és értékesítési területeken szerzett tapasztalatot különböző pozíciókban. 2012 óta az Unilever tisztítószer és kozmetikai üzletágának marketing igazgatójaként felelt a teljes közép-kelet-európai régió marketingtevékenységéért. Hollandiában és az Egyesült Királyságban is folytatott tanulmányokat, folyékonyan beszél angolul, hollandul és olaszul.
A UPC Magyarország vezető integrált infokommunikációs szolgáltatója, amely innovatív szolgáltatásaival 1998 óta van jelen a piacon. Kábelhálózatain országszerte több mint 300 településen biztosít televíziós, szélessávú internet és vezetékes telefonszolgáltatásokat. Mobilszolgáltatását a hazai távközlési szektorban új megközelítéssel indította útjára 2015-ben, elsőként kínálva korlátlan adatforgalmú, hűségidő nélküli díjcsomagokat és hálózatfüggetlen készülékeket. Innovatív applikációi és szolgáltatásai segítségével a UPC az otthonok és irodák falain kívül is biztosítja a csatlakozást a digitális világ lehetőségeihez. A UPC Vállalati Szolgáltatások üzletága egyedi igényekre szabott és kedvező árú üzleti kommunikációs megoldásokat nyújt a vállalkozások számára.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Aromamedia Illatmarketing
Cím: 1037 Budapest , Flóra út 19.
Telefon: 0630 2227256
E-mail: info@aromamedia.hu
Tevékenység: Az...
További információk