A Durex kíváncsi volt, hogy az emberek hogyan teljesítenek a hálószobában. A felmérés eredményei szerint jól, a magyarok pedig különösképpen kitesznek magukért.
A nemzetközi Durex Jóléti Kutatás legfrissebb eredményeiből kiderül, hogy világszerte négyből három ember (71%) hetente legalább egyszer él szexuális életet. Az együttlétek heti rendszerességét tekintve Dél-Amerika áll az élen 85%-kal, amit kicsit lemaradva Afrika (72%), Európa (71%) majd Ázsia (70%) követ. Az utolsó előtti helyen Ausztrálázsia szerepel 62%-kal, a sort pedig Észak-Amerika zárja, ahol a válaszadók csupán 56%-ka állítja, hogy hetente szeretkezik párjával.
Dél-Amerikán belül a szexuálisan legaktívabbak a kolumbiaiak, ugyanis 89%-uk szeretkezik heti rendszerességgel. Hasonlóan magas teljesítményről számoltak be az indonéziaiak és az oroszok (88%), valamint a portugálok (83%). Jócskán lemaradtak a britek (55%) és a kanadaiak (56%). A teljesítmény-lista utolsó helyén a japánok találhatóak, akik közül csupán ötből egy ember (27%) él heti rendszerességgel szexuális életet.
A magyarok szexuális aktivitása túlmutat az európai átlagon, ugyanis a hazai válaszadók 78%-a állította, hogy hetente legalább egyszer szeretkezik. Ráadásul jó hír, hogy a magyar szeretők csupán 4%-a vallja, hogy havonta egyszer van együtt párjával.
A gyakoriságból következik a kérdés – mennyi időt töltenek az emberek az ágyban? Az előjátékot nézve világszerte átlagosan 16,9 percet fordítanak a párok a bemelegítésre.
E téren ismét Dél-Amerika végzett az első helyen, átlagosan 19,7 perccel, akiket Ausztrálázsia (18,1 perc), Európa (17,4 perc), Afrika (16,8 perc), Észak-Amerika (15,9 perc) és Ázsia (14,6 perc) követ.
Mindemellett az előjátékra legtöbb időt fordító ország Görögország, a görög szeretők ugyanis átlagban 21,2 percet szentelnek a ráhangolódásra. Őket a brazilok, valamint a mexikóiak követik 20,8, illetve 20,5 perccel. Ez majdnem több mint a fele annak az időnek, amennyit a lista másik végén elhelyezkedő thaiföldiek (11,2 perc), malajziaiak (12,5 perc) vagy hongkongiak (13,1 perc) töltenek előjátékkal.
A magyar szeretők sem sajnálják az időt a bemelegítésre, ugyanis hazai viszonylatban átlagosan 16,7 percig tart a ráhangolódás és egymás kényeztetése.
Vajon mennyi időt szánnak a párok ezek után magára az aktusra? Csupán kicsivel többet, mint az előjátékra, azaz átlagban 19,2 percet.
Ebben a kérdésben Dél-Amerika ismét kitett magáért, ugyanis ők átlagosan 23,8 percet hagynak a szeretkezésre. Őket Ausztrálázsia (21,3 perc), Ázsia (20 perc), Afrika (19 perc) és Európa (18,8 perc) követi. A sort Észak-Amerika zárja átlagosan 16,1 perccel.
A hongkongi válaszadók bírják legtovább, átlagban 29,4 perccel, ami majdnem duplája a franciák átlagos teljesítményének (14,3 perc). Az élvonalba szeretkezte magát ezen kívül még Brazília (27,2 perc) és Svédország (26,2 perc), míg a britek (14,5 perc) és a japánok (14,6 perc) a franciákkal együtt a lista végén kullognak.
A magyar szeretők átlagosan 20,2 percet szentelnek magára az aktusra. Ebből kiindulva a magyar hölgyek nem panaszkodhatnak, ugyanis ezzel az átlagidővel lepipáljuk a mediterrán szeretők teljesítményét.
Attól függetlenül, hogy meddig tart a pásztoróra, nem mindegy, hogy hogyan éljük meg. Az eredmények szerint világszerte az emberek több mint fele (53%) minden vagy majdnem minden alkalommal orgazmust él át partnerével.
Ez az arány még magasabb Dél-Amerikában, ahol a válaszadók 63%-a zárja sikerrel az együttlétet. Szorosan a nyomukban jár a kérdésben Európa (60%), Észak-Amerika (59%), Ausztrálázsia (57%) és Afrika (55%). Egyedül az ázsiai kontinensen számoltak be halványabb sikerekről, ugyanis itt minden harmadik embernek (32%) van orgazmusa minden, vagy majdnem minden alkalommal.
A legsűrűbben orgazmust átélő országok közül az első három helyezett Európából került ki. Világviszonylatban mi magyarok 75%-os orgazmus-rátával az előkelő első helyet foglaljuk el, minket pedig Görögország és Spanyolország követ 71%, illetve 70%-kal. Összehasonlításképpen a rangsor másik végén Kína található, ahol a válaszadók csupán 23%-a elégül ki minden vagy majdnem minden alkalommal, akiket Dél-Korea (25%) és Malajzia (28%) előz meg.
Ezt követően már csak az a kérdés, hogy mennyire vigyáznak testi épségükre az emberek, hogy formában maradhassanak? Világszerte a válaszadók 60%-a állítja, hogy használt óvszert a legutóbbi szexuális együttlétnél, és sajnos még mindig minden harmadik ember (36%) elmulasztotta a védekezést. Ebben a kérdésben 66%-kal Ázsia foglalta el az első helyet, akiket Észak-Amerika és Ausztrálázsia (64%), Európa (56%) és Afrika (52%) követnek a rangsorban.
A kínaiak mutatják a legnagyobb hajlandóságot szexuális egészségük megóvására (77%), akiket Hong-Kong (73%) és India (71%) követ. Védekezés terén a csehek (59%), a portugálok (51%) és a horvátok (50%) bizonyultak hanyagnak.
Sajnos a magyar eredmények is a mezőny végéhez állnak közelebb, ugyanis a magyar válaszadók kicsit több mint fele (55%) állítja, hogy használt óvszert a legutóbbi szeretkezés alkalmával.
„A kutatás eredményei azt mutatják, hogy a magyarok jó formában vannak szexuális teljesítmény terén. Az együttlétek gyakoriságát, időtartamát és az orgazmus átélését illetően a hazai szeretők globálisan az élvonalban találhatóak, ami igen örvendetes hír. Ennek ellenére azonban van egy nagyon fontos dolog, amire több figyelmet kell szentelnünk a jövőben – és ez a védekezés. Élvezzük a szexuális együttléteket, de ezt minden alkalommal biztonságosan tegyük. A saját, illetve partnerünk egészségének megőrzése ugyanis mindennél fontosabb, ezt sosem szabad szem elől téveszteni” – mondta Somlai Anna, a Durex kategória menedzsere.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Megszokott filozófiánk: professzionális minőséget a lehető leggyorsabban. Soha nem vagyunk hajlandóak kompromisszumot kötni: Digitális...
További információk