Artic Home néven közös kampányt indított a jegesmedvék védelmének érdekében a Természetvédelmi Világalap (WWF) és a Coca-Cola, melynek célja, hogy felhívják az emberek figyelmét a jegesmedvéket érintő környezeti változásokra, és segítsék élőhelyük megóvását.
A Coca-Cola és a jegesmedvék kapcsolata nem új keletű, hiszen 1922 óta az üdítőital legnépszerűbb reklámállata a sarkvidéki medve, idén pedig úgy döntött a cég, hogy annak érdekében, hogy a medvék minél tovább szerepelhessenek a reklámokban üdítőitalt kortyolgatva, összefog a WWF-el élőhelyük megóvásának érdekében. A Coca-Cola az Artic Home kampány keretein belül évente 1 millió euróval támogatja a WWF sarkvidéki munkáját, beleértve a tudományos kutatásokat is.
Tizenhat országban indítják el idén a programot, köztük Magyarországon is, februártól már láthatóak a televízióban és a mozikban a programot propagáló kisfilmek, de a print és online felületeken is találkozhatunk a kampányt népszerűsítő hirdetésekkel, valamint Citylight plakátokat is észrevehetnek a Budapestiek, melyeken a jegesmedvéket érintő környezeti változásokra szeretné felhívni az emberek figyelmét a Coca-Cola. Az Északi-sarkvidéket egyre inkább érinti a klímaváltozás, és ha a sarkvidék az átlagosnál jobban felmelegszik, nyaranta eltűnhet a jégtakaró, ami nélkülözhetetlen a jegesmedvék fennmaradásához.
„Szeretnénk segíteni a jegesmedvéken azzal, hogy megvédjük természetes élőhelyüket. Legfontosabb termékünket, a dobozos kólát is ennek megfelelően alakítjuk át, hogy akinek a kezébe kerül, felfigyeljen erre a problémára. Így, hogy a WWF a partnerünk, ténylegesen tehetünk is valamit ezekért a csodás állatokért.” – mondta Muthar Kent, a Coca-Cola Company vezetője. A Coca-Cola doboz tehát átalakult, és januártól a magyar boltok polcain is megtalálható az új designos a Coca-Cola Zero. A megszokott piros alapon fehér felirathoz képest pont ellentétes, fehér alapon piros Coca-Cola felirat látható három jegesmedvével, amint a hóban vonulnak. A tervezők célja, hogy a vásárlók figyelmét ezzel az új designnal felkeltsék, és az Artic Home kampányhoz való csatlakozásra ösztönözzék őket. Ezen kívül dobozban megtalálható egy kód, melynek segítségével sms-ben egy dollár adományozható a WWF-nek a nemes cél érdekében.
Magyarországon a kampány legkiemelkedőbb eleme a Városligeti Műjégpályán elhelyezett jegesmedve installáció, mely körül pár hete közel kétezren korcsolyáztak a sarki medvék élőhelyének megóvásáért. Az Artic Home program keretén belül megrendezett eseményen minden korcsolyázó jegesmedve álarcot viselt, és olyan X-faktoros sztárvendégeket is megtalálhattunk a jégen, mint Muri Enikő vagy Oláh Gergő. A korcsolyázókat egész nap jegesmedvés programok várták, fotózkodhattak életnagyságú jegesmedve-családdal vagy megtekinthették az Északi-sarkvidéket bemutató kiállítást, de kérdezhettek a WWF szakértőitől és akár adományozhattak is.
A mostani kampány része a Coca-Cola és a WWF 2007-ben kialakított partnerségének, melynek célja többek között a gyárak széndioxid-kibocsájtásának mérséklésére való ösztönzés, és az édesvízkészletek megóvása, de olyan, Magyarországot is érintő természetvédelmi projekten is együttműködnek, mint a Duna-védelmi program, vagy a Mohács melletti Szabadság-sziget rehabilitációja..
A kampányhoz bárki csatlakozhat a www.arctichome.hu oldalon.
Kazár Olívia
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Convention Budapest Bt. 1995 júliusában alakult, majd 1996 közepétől Kft. társasági formában folytatja tevékenységét. Fő profilja az...
További információk