A Kia vírusvideóként is terjedő reklámfilmjeiben az elmúlt években testes, animált rágcsálók játszották a főszerepet. Eddig töretlen siker övezte őket, ezért most ismét ők bukkannak fel a Kia legújabb kisfilmjében.
A hörcsögök a vállalat Soul típusú autóját népszerűsítik immáron harmadik éve. A 2014-es kampány alapvető gondolata a teljes átalakulás, és ez természetesen a kisállatokra is vonatkozik.
A koreai autógyár a los angelesi David & Goliath ügynökségre bízta a kampány részleteit, akiknek végül sikerült megálmodnia az animált hörcsögöket. Az állati reklámfilmsorozat már számos darabból tevődik össze, és még mindig nagy sikere van, a mondást pedig mindenki ismeri: „Nyertes csapaton ne változtass!” Ez tehát idén sem módosult, ám a kis rágcsálók hatalmas változáson mennek keresztül, akárcsak maga a Kia Soul.
Íme, a reklám:
Ennek a sorozatnak – ahogyan ez a jelenlegi spotból is jól látszik – két alapvető összetevője van, amely meghatározza jellegét (és sikerét is). Ez a két kellék: a hörcsögök természetesen, valamint egy éppen futó nagy sláger, amely szinte garantáltan vonzza a nézőket. Idén Lady Gaga Applause című számára esett a választás, amely nagyon jól illik a kisfilm cselekményéhez. A történet szerint a legújabb Soul modell teljes átalakulásával párhuzamosan az állatkák is fogyókúrába kezdenek, és a legjobb formájukat igyekeznek hozni. Ezt persze maradéktalanul teljesítik is.
A kampány megalkotója, Colin Jeffery úgy fogalmazott, hogy ezek a kis hörcsögök a pop kultúra méltó képviselői, így tökéletes alanyok arra, hogy trendi és sikkes üzenetet közvetítsenek a nagyérdemű felé. Ezzel pedig néhány autót is sikeresen el lehet adni. Ezt az is alátámasztja, hogy a Kia hatalmas összegeket invesztált eddig a marketingbe, és ez jelentős piaci növekedést hozott számukra 2013-ig. Az eladások száma azonban idén egyelőre stagnálni látszik, így felmerül a kérdés: lejárt a hörcsögök ideje?
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Globe Master Kft.
Cím: Budapest, 1115 Somogyi út 19.
Telefon: 06 1 781 1660, 06 30 403 3170, 06 30 350 7321
E-mail:...
További információk