Az Apple egy hete jelentette be, hogy piacra dobja az iPhone alsóbb kategóriás, olcsóbb változatát. Így nemcsak az USA-ban, de szélesebb körben külföldön is könnyebben elérhetővé válik majd a népszerű telefon.
A fenti akció kifejezetten azokat a területeket célozza meg, ahol jelenleg nem az iOS, hanem az Android-rendszer dominál. Az újonnan bejelentett iPhone-modellhez 22 ezer forint körüli áron, kétéves hűségnyilatkozat aláírásával juthatnak majd hozzá a kevésbé tehetős Apple-rajongók.
Az iPhone-fejlesztők idén nem kis fába vágták fejszéjüket. A konkurens cégek alacsonyabb árkategóriájú okostelefonjaira ugyanis gyakorta jellemző, hogy a kedvező ár a minőség rovására megy. Ám az Apple fokozottan figyel arra, hogy ha kisebb tudással is, de a minőség megmaradjon, a hűséges fogyasztók száma pedig nőjön. A cél tehát egy egyre nagyobb közönség abszolút meggyőzése. Az Apple-kistestvér egy iPoddal is gyarapszik, amely a Samsunghoz hasonlóan a sokat sejtető Mini nevet fogja viselni, így a szelídebb külsejű kütyük szerelmesei valószínűleg örülnek majd.
A legnagyobb hangsúlyt a külföldi piacra szeretné fektetni az Apple, ugyanis az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy amíg a nyugati országokban az okostelefon-piac telítődik, addig keletebbre (pl. Délkelet-Ázsiában) határozottan nő az igény az iPhonokra. Emellett persze jól szemmel követhető az a tendencia is, miszerint az igény megvan ezekre, ám a keret aligha. Ezért döntöttek úgy az Apple-nél, hogy olcsóbb, ám minőségi darabokat is piacra dobnak. A fentieken kívül még meghatározó volt az a tényező is, hogy az amerikaiak telefoncserélési hajlama jelentősen csökkent az elmúlt évekhez képest.
E kisebb költségű telefonnak természetes megvan a maga szülőatyja is, amely nem más, mint a legfrissebb Apple, az iPhone 5S, amely számos tulajdonságában az 5-ös verzió még tovább fejlesztett változata. Rajta a legújabb Apple-rendszer lesz megtalálható, a beépített kamera még fejlettebb lesz, illetve speciális szenzorokat is építenek majd a készülékbe, amelyek a tulajdonos személyéhez kötődnek majd.
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Tevékenység: Célunk, hogy az ötlettől a kivitelezésig rendelkezésre álljunk és az ügyfeleink kérésének, igényének megfelelő gyors és színvonalas...
További információk