A legfrissebb kutatások azt bizonyították be, hogy az egyetemista fiatalok nyolcvan százalékát a humoros reklámok ragadják meg igazán.
Számos hatásosnak ítélt fogással próbálkoznak manapság a marketingesek: személyes hangvétel, őszinteség, meghökkentés és persze az örökzöld humor. Egy tankönyveket forgalmazó márka, a Chegg vizsgálatai alapján kiderült, hogy a fiatalok azokra a reklámokra emlékeznek inkább, amelyek megnevettették őket.
Az eredmények egyik legfőbb tanulsága, hogy a reklámokban alkalmazott humornak hűnek kell maradnia a márkához és az általa képviseltekhez, valamint ismernie kell, és megfelelő módon megszólítania a megcélzott közönséget. Főként a felsőoktatásban tanuló diákok manapság már villámgyorsan kiszűrik a néha nem is olyan kreatív felszín mögötti tartalmat, így őket megtéveszteni nem egyszerű feladat. Jellemző, hogy sokszor inkább kinevetik az olyan múlt századinak tűnő hirdetési felületeket, amelyek a pénzükkel együtt mintha a fiatalságukat akarnák elhódítani. Legalább is sok esetben számukra érthetetlen, lejárt lemezként hat egy-egy próbálkozás.
A humor azonban egy olyan állandóan jelen lévő hatásos reklám, amelynek időnként jellege esetleg, de hatásossága a fiatalok körében nem nagyon változik. A felmérésben 4000 egyetemi hallgató véleményét kérték ki, akik még számos más reklámokkal kapcsolatos kérdésre is válaszoltak. A válaszadóknak például 61 százaléka követi kedvenc márkáit a közösségi oldalakon, 33 százalékuk pedig rendszeresen figyeli a televíziós reklámokat. Emellett arra is fény derült, hogy az egyetemen osztogatott termékminták 50%-ban bizonyulnak hasznosnak, ugyanis a megkérdezettek fele nyilatkozott úgy, hogy a kapott termékekről beszélgetnek barátaikkal is.
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Globe Master Kft.
Cím: Budapest, 1115 Somogyi út 19.
Telefon: 06 1 781 1660, 06 30 403 3170, 06 30 350 7321
E-mail:...
További információk