Saját burgert kapott Kenderesi Tamás olimpikon, amely november 24-től kapható a Zing éttermeiben. A kezdeményezés jótékony célt szolgál, mert minden eladott Sajtburesz árából karácsonyig a hazai paralimpikonokat támogatja a Zing Burger. A Sajtbureszt ráadásul először Tóth Tamás paralimpiai bajnok úszó kóstolhatta meg, aki reméli, hogy a támogatással erősödhet a Magyar Paralimpiai Csapat utánpótlása is.
Hamburgert neveznek el Kenderesi Tamás olimpiai és Európa-bajnoki bronzérmes, ifjúsági olimpiai bajnok magyar úszóról a Zingben. A népszerű magyar hamburgerezőben november 24-től lehet megkóstolni a Kenderesi Sajtbureszt, ami nemcsak dupla sajtadaggal készül. Azért, hogy még fehérjedúsabb legyen, egy helyett két, kiváló marhahúsból készült húspogácsát tartalmaz.
A Zing azonban nemcsak egy új burgerrel állt elő, a debütáló Sajtbureszt egy adománygyűjtő akcióval is összekapcsolta. A hamburgerekből befolyt összeg egy részét a Magyar Paralimpiai Bizottságnak ajánlják fel, a 2017-es, egri Országos Paraúszó Bajnokság megrendezésére, ahol a kezdő magyar paraúszók is rajthoz állnak.
„A bravúros teljesítmények inspirációként hatnak mindennapjainkra. Büszke vagyok rá, hogy két nagyszerű sportoló, Tóth Tamás paralimpiai bajnok és Kenderesi Tamás olimpiai bronzérmes úszók olyan példaképeivé váltak a mai fiataloknak, akik bebizonyították, a szorgalom, a befektetett munka és a sikerbe vetett hit elérhetővé teszi az eredményeket. Köszönjük, hogy részesei lehetünk egy olyan együttműködésnek, amelynek az üzenete kiemelten fontos, ahol a sportolók, piaci szereplők együtt mutatnak utat a fiatalabb tehetségek számára” – nyilatkozta az együttműködéssel kapcsolatban Szabó László, a Magyar Paralimpiai Bizottság elnöke.
Az első Sajtbureszt Tóth Tamás, paralimpiai bajnok úszó kóstolhatta meg, aki kifejezetten finomnak találta a hamburgert. A kóstolás után kifejtette, hogy nagyon örül a rendhagyó támogatásnak, mert bár a parasportban szép eredményeket ér el a magyar csapat, az utánpótlással vannak problémák. „A világ élmezőnye egyre jobban elmegy mellettünk, ezért remélem, hogy a támogatásnak köszönhetően mégtöbb fiatal kedvet kap a sportoláshoz”- tette hozzá a fiatal úszóbajnok.
Kenderesi Tamás, miután Rióban bronzérmet kapott azt nyilatkozta:"Rám férne pár sajtburesz." A mára klasszikussá vált megjegyzés után a Zing Burger több akcióval ünnepelte az olimpikon sikerét, és rövidesen együttműködést is kötött Kenderesi Tamással. Az élsportoló nemrég nyitotta meg a Nádor utcában a Zing új éttermét, és készítette el az első, wagyúmarhából készült speciális hamburgerét.
Fotó: Pukás Nóri
A kezdeti nehézségekről az olimpia alatt több újságcikk is született, azonban ez gyorsan konstruktív együttműködéssé alakult.”A Magyar Olimpiai Bizottság mindig üdvözli, ha egy-egy élsportoló és támogató cég egymásra talál. A Zing Burger a MOB-bal egyeztetve készítette elő a szponzori szerződését Tamással, amiben örömmel segítettünk, jó volt látni, hogy pozitív fordulatot vett a történet"– nyilatkozta Siklós Erik, a Magyar Olimpiai Bizottság marketing és kommunikációs igazgatója.
(reklámipar.hu)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft.
Telefon: 06 30 292 0451
Fax: 06 1 226 11 45
E-mail: contact@adsafari.hu
Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk