A mindennapos rohanás miatt elfeledkezünk a legfontosabb dologról, az életünkről és annak megéléséről. A határidők és a túlhajszolt életmód az évvége felé közeledve még inkább megvisel minket és csak arra várunk, hogy túl legyünk az ünnepeken és pihenhessünk egyet az újév előtt és aztán ismét kezdődik minden elölről. A Slow Budapest idén harmadik alkalommal állította össze az anti-határidőnaplót, ami segít a mindennapi kihívások mellett visszavezetni minket az értékes időtöltéshez.
A modern világ az élet szinte minden területén a felgyorsulást helyezi előtérbe, hangsúlyozva, hogy a gyors egyenlő a sikerrel. Napi 12-14 órát dolgozunk, állandóan csörög a telefonunk, a monitor előtt ebédelünk, kettesével lépcsőzünk, taxiba pattanunk, reggelente fáradtan ébredünk, a hétvégén pedig megpróbálunk bepótolni mindent, ami a másik öt napon kimaradt. Ilyen tempóban kibillenünk az egyensúlyunkból, a prioritásaink elhomályosulnak. A mindennapok forgatagában nem könnyű nemet mondani, és a számunkra fontos dolgokkal foglalkozni.
A Slow Budapest küldetése, hogy kizökkentse az embereket a mókuskeréből és segítsen nekik megtanulni értékes pillanatokkal feltölteni a mindennapokat. Az anti-határidőnapló immáron harmadik éve jelenik meg, hogy inspiráljon arra, hogy visszataláljunk a természetes, örömöt adó tempóhoz, a családdal töltött meghitt pillanatokhoz, a feltöltő tevékenységekhez, és a mosolyt hozó mindennapokhoz.
„Az anti-határidőnapló egy emlékeztető, egy színes és megmosolyogtató könyvecske, ami a mindennapokban hozzásegíthet az életünk kiegyensúlyozásához. A napló és a hozzá tartozó online levelek kidolgozásában coaching módszereket, pszichológiai alapokat, a nemzetközi slow irodalmat és mindfulness technikákat használtunk.
Az anti-határidőnaplóban minden hónapban a napló használója választja ki, milyen slow tevékenységet szeretne a mindennapjai részévé tenni, de közben azért alapvető slow tanácsokkal és rendszeres szakmai levelekkel segítünk a háttérből az év során.” – nyilatkozta Krajcsó Nelli a Slow Budapest alapítója és az anti-határidőnapló kitalálója.
Az anti-határidőnapló egy megrajzolt slow food listát is tartalmaz, amely szezonális és helyi zöldségeket és gyümölcsöket vonultat fel hétről hétre azzal a céllal, hogy ne maradjunk le a egészséges és a szomszédból jövő alapanyagokról. Ezen kívül tartalmaz még anti feladatlistát, heti slow mottót, és a hála kifejlesztését segítő emlékeztetőt is.
Többet szeretnél megtudni az Anti-határidőnaplóról? Látogass el a http://antihataridonaplo.hu weboldalra.
(reklámipar.hu)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A ::progressive:: egy nemzetközileg is elismert, díjnyertes, okos, hazai reklámügynökség
MIBEN VAGYUNK JÓK?...
További információk