Több platformon futó karácsonyi kampányt indított a WestEnd City Center. A bevásárlóközpont legújabb tévészpotja, amelyet a közterületi és sajtóhirdetésekkel együtt a Springer & Jacoby Budapest reklámügynökség készített, emberi szereplők nélkül is megragadja az ünnep hangulatát.
A bevásárlóközpont idén is olyan koncepciót várt a karácsonyi tenderén induló ügynökségektől, amely az ilyenkor megszokott érzelmes kampányoktól eltérő módon mutatja be a karácsony bensőségességét, így kiugrik az ünnepi hirdetési dömpingből. „A kampánynak illeszkednie kellett a WestEnd dinamikus, modern imidzséhez, de azt sem lehetett figyelmen kívül hagyni, hogy a bevásárlóközpont célközönsége rendkívül sokszínű. Emiatt fiatalos, modern, de a hagyományokhoz mégis ragaszkodó kampányt szerettünk volna indítani.” – mondta el László Kata, a WestEnd marketingigazgatója.
„A karácsony nem csak a szeretet, de a fantázia ünnepe is. Ahány rokonunknál, ismerősünknél járunk, annyi féle karácsonyfával találkozunk: hagyományossal, modernnel, kicsivel, naggyal… A koncepció kidolgozása során azt volt a célunk, hogy ezt a sokszínűséget bemutassuk. Számtalan díszítési ötletet gyűjtöttünk össze, végül a forgatásra több mint egy tucat különböző stílusú karácsonyfát állítottunk fel. Így a reklámfilm nézői akár tippeket is kaphatnak saját fájuk feldíszítéséhez.” – tette hozzá Szűcs László, a Springer & Jacoby Budapest kreatívvezetője.
A reklámfilmben nem jelennek meg emberek, de a snittekben elrejtett finom mozgások olyan érzést keltenek, mintha a fa díszítői abban a pillanatban léptek volna ki a képből, ami a szinte egyéniséggel rendelkező karácsonyfákkal együtt rendkívül személyessé teszi a jeleneteket.
A kampány outdoor elemei szintén különlegesek: sötétedés után a karácsonyfák díszei a speciális nyomdai megoldásoknak és kihelyezéseknek köszönhetően világítani kezdenek, így a fenyők szinte életre kelnek.
A kampány TV-ben, rádióban, közterületi és sajtóhirdetéseken, valamint online felületeken fut decembertől.
(reklámipar.hu)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Tevékenység: A cég az ATL és BTL területen nyújt hatékony megoldásokat, a grafikai tervezéstől a médiastratégia kidolgozásáig. Ezen felül:...
További információk