Kinek mi jut eszébe, ha meghallja, hogy „Kreatív Farsang”? Nekem először egy vicces kampánnyal meghirdetett, fantáziadús jelmezekbe öltözött, „az egész szakma jelen van” buli képe ugrott be.
Élménybeszámoló egy laikus szemszögéből.
Ez a vízió már akkor köddé foszlott, amikor próbáltam rákeresni, hogy hol, mikor lesz a rendezvény, és egyáltalán kötelező-e jelmezben megjelenni. Mert vicces kampány az nem volt.
Meg volt hirdetve a buli: a Kreatív Facebook oldalán az események között rá is talált, aki ügyesen kereste, és a viccnek is volt helye, legalábbis ami a direkt béna kutyás flyert illeti. Nekem speciel ez tök későn esett le, hogy az direkt van, mert az oldal elhanyagoltsága, meg eleve az esemény elhanyagoltsága nem támasztotta alá, hogy igazából az azért béna, mert menő akar lenni. Simán lehetett tényleg béna is. Az sem derült ki, hogy kell-e jelmez, persze, talán ezt nem is illő feltüntetni egy kreatív oldalon, egy kreatív szakmának rendezett farsangon úgyis mindenki kreatív.
Nem volt az. Az illő fél órás „késés” igazából másfél órássá nyúlt, mert amikor fél 10-kor megjelentünk a helyszínen, ahogy kollégám fogalmazott: három katicabogár üldögélt egy kanapén, és szorongatta a poharát. Plusz a személyzet. Hát visszatértünk később, abban reménykedve, hogy addigra beindul a buli. Be is indult, akkortájt kezdett szállingózni az a plusz 50 ember, akik végül a party hangulatot biztosították. Volna, ha lett volna hangulat. A jelmezek fantáziátlanok voltak, azt hiszem az mindent elmond, hogy az este sztárjelmeze (majdnem egy tucat képviselővel!) a Mickey egér füles hajpánt, illetve a (mű)bajuszos lány volt. A zene a szokásos, pont azzal a hangerővel, ami elég ahhoz, hogy már csak egymás arcába kiabálva lehessen kommunikálni, mert a táncolás ideje még nagyon nem jött el. Én éjfélkor feladtam.
Nem lehúzni akarom a kreatívosok farsangját, mert egyrészt nem vagyok egy vén róka a szakmában, hogy ilyen kijelentéseket tegyek, másrészt pedig minden elismerésem az ilyen jellegű események szülőatyjainak és szervezőinek, mert minden adott volt hozzá, hogy akár jó is legyen! Én csak csalódott vagyok, mert többre/másra számítottam. A Kreatív Online keresi a bűnöst, aki elrontotta a bulit, én meg keresem az okát, hogy miért nem csináltunk magunknak jó bulit. Valahol azt a gyermeki lelkesedést hiányoltam, amivel még általánosban készültünk a farsangokra: hetekkel előtte megkaptuk a meghívót, megrajzoltuk, kivágtuk, összeragasztottuk a jelmezt, saját karaktert adtunk a figurának, írtunk hozzá mondókát, és végre kibújhattunk a bőrünkből egy délutánra.
A Kreatív Farsang farsang is volt, meg nem is. Bele is éltük magunkat, meg nem is. Inkább csak próbáltuk, talán ettől lett olyan félárbocos. De ami idén nem jött össze, az jövőre biztos sikerül, én legalábbis ebben bízom. Meg abban, hogy nem ment el a szervezők kedve, és jövőre nem feszengeni fogunk, hanem jelmezt varrni, meg mondókát írni, mert farsangozni jó!
BVZSG
(reklámipar)
Forrás: reklamipar.blog.hu
(Képek: kreatív online)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A CREVO (vagyis Creative Revolution) a kreativitás terén nyűjt forradalmian innovatív, és meglepően megfizethető megoldásokat. Egyedi ötletek és...
További információk