Remélem ebből nem szükséges sorozatot indítanom, mert nem találkozunk olyan sűrűen bosszúságokkal. Most mégis akadt egy olyan dolog, ami példaértékű is lehet, sajnos negatív példaértékű.
Azt veszem észre, hogy társadalmunk egyre inkább arra rendezkedett be, hogy mindent azonnal szeretne megkapni. Megrendelünk valamit, amit, ha nem is aznapra, de másnapra teljesítsenek, mert én vagyok a megrendelő, aki „szent.” Ez bizonyos mértékig természetesen így is van, nem vitatom, hogy a megrendelőt mi is maximális tudásunk, és olykor határaink extrém kiszélesítésével szolgáljuk ki.
Ám itt van a másik oldal, az árnyékos oldal, amit már megrendelői korrektségnek, megrendelői magatartásnak nevezhetnék. Valahol úgy gondolom ennek is rendben kellene lennie ahhoz, hogy valóban a „szent” jelzőt aggasszuk a megrendelőre.
Nos, egy ilyen nem épp korrekt, már-már az inkorrektség határát súroló megrendelői magatartással futottunk össze nemrég.
Megrendelő megrendeli tőlünk a reklámajándékokat, azt határidőre vállaljuk, elkészítjük, majd szállítás előtt mégsem kell, mert… és itt jön a nagyon meggyőzőnek szánt magyarázkodás.
Ha nem számoljuk azt, hogy sok-sok munkaórát vett igénybe a több száz reklámajándék elkészítése, ha nem számoljuk azt, hogy ez mind költség, és bér, és a felhasznált termékek, amelyeket nekünk is be kellett szereznünk, akkor még mindig két lehetséges választ tudok adni erre a megrendelői viselkedésre:
Summa summarum: az üzleti élet nem csak a mesterkedésekről, és a spekulatív hozzáállásról kell szóljon, még akkor sem, ha "jaj ilyen világban élünk." Szükség van olyan kihalófélben lévő mentalitásra, mint a felelősségteljes hozzáállás, korrektség, mert egy megrendelés kapcsán felmerülő viták, jogi bonyodalmak nem hiszem, hogy bárkinek ínyére, na és persze céges hírnevének kedvére lennének!
Lonkai Erika
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Allison Advertising Kreatív Ügynökség
Cím: 1025 Budapest, Mandula utca 32.
Dobák Attila vezető ügyfélkapcsolati igazgató
Telefon:...
További információk