FaceBook blog.hu

Marketing - Blogok

Itt az Index 2, a népi internet legjava

2013.01.13

Öt év után megújult az Index. Az oldal 2013. január 7-én indította el második címlapját, az Index 2-t. A változtatás több és sokszínűbb tartalmat, valamint letisztultabb és látványosabb kezelőfelületet ígér az olvasóknak. Az új oldalra a pozitív visszajelzések mellett érkeztek kritikák is, a készítők a problémák mielőbbi megoldását ígérik.

Az Index a hazai online média egyik legolvasottabb orgánuma, melynek kezelői az új címlap elindításával egy olyan felületet szerettek volna létrehozni, amin több tartalom fér el, ám ez nem megy a régebbiek rovására, hanem annak ellenére, hogy bővül a cikkek száma, mégis esztétikusabb és könnyebben olvasható oldalt eredményez. Az oldalak jelen esetben úgy épülnek fel, hogy az Index 1 maradt a szerkesztőségi oldal szeriőz tartalommal, míg az Index 2 a közösségi tartalmakat gyűjti össze, így például a Blog.hu-s blogketrec is ezen az oldalon található.

Az Index 2-n azonban nem csupán blogok vannak, hanem olyan másfajta, nem csak Index-közeli közösségi kontentek (pl. Tumblr, Twitter) is, amiket a szerkesztők érdemesnek találnak a megjelenítésre. A másik nagy újítás az Index 2-vel az „olvasóréteg”, mely egész pontosan azt jelenti, hogy amikor egy cikkre kattintunk az oldalon, akkor az nem egy új lapon jelenik meg, hanem egy layerben olvashatjuk, mintegy kiemelve a környezetéből az adott tartalmat, ezzel elősegítve a letisztultságot. Bazsó Gábor, az Index kreatív igazgatója fontos pozitívumként emelte ki nekünk, hogy az „olvasóréteg” használatával nemcsak könnyebben olvashatunk, hanem lapozgatni is tudunk a különböző cikkeken és bejegyzéseken belül, így folyamatosan újabb és újabb tartalmakba botlunk, és bejárhatjuk az Index 2 által kínált közösségi tartalom egészét.


Forrás:Index.hu
 

Amennyiben valakit ez a nézet mégis zavar, és inkább a konvencionálisabb formát választaná, úgy a címlap alján jobb oldalt ki is kapcsolhatja. Ezen kívül az Index elmondása szerint hirdetési szempontból is előnyösebb és innovatívabb az új megjelenés, mellyel nagy és jól eladható hirdetési felületek jönnek létre, és a készítők nem titkolt célja, hogy az olvasók több időt töltsenek a holapokon, több tartalmat átlapozva. Az Index állítja, az újítás egyik tagadhatatlan érdeme, hogy nemcsak az olvasónak nyújt nagyobb esztétikai élményt ez a megjelenés, de lehetőséget ad a bloggereknek egy szebb környezetben való blogolásra, és az olvasótábor növekedését is támogatja.

A változtatásnak azonban nem mindenki örül egyöntetűen, az Index Fórumon a layeres megjelenés kezelhetetlensége, az oldal lassúsága, a tesztelés hiánya és a mobil-nézet lehetetlensége miatt panaszkodnak.

Bazsó Gábor megkeresésünkre kifejtette, az operációs rendszerek és böngészők nagy száma és különbözősége miatt egyelőre nem minden platformon működik ugyanúgy az Index 2, de a hibák kijavításán folyamatosan dolgoznak, és számos probléma, mint például az oldal lassúsága mostanra meg is szűnt. Emellett kiemelte azt is, hogy a változtatások közel sem véglegesek, további újításokra számíthatnak az olvasók a jövőben a korszerűség érdekében. Mindezek mellet felmerült az indexes bloggerekben egy másik fontos kérdés is, hogy jelen esetben az Index 2-n lévő Blog.hu-s bejegyzésekre érkező kattintások az Index vagy a blog statisztikájába tartoznak-e.


Forrás:index.hu
 

Az Index kreatív igazgatója erre úgy reagált, hogy természetesen kizárólag a blog statisztikáját növelik ezek a látogatások, még akkor is, ha az Index2-ről nyitja meg a blogot a netező, az újítás lényege az, hogy egy esztétikusabb és több olvasót vonzó környezetben helyezkedjen el a blogketrec, nem pedig az, hogy az Index 2 elvegye az olvasókat a bloggereiktől.

Természetesen az Index 2 sikere a későbbiek során dől majd el, ám Bazsó Gábor szerint a kritikák és kezdeti gyanakvás ellenére a látogatottsági adatok folyamatosan emelkednek az új címlapnak köszönhetően, az egy látogatás során elolvasott oldalak száma is markánsan megugrott, az első napon pedig nagyjából félmillióval több blogolvasást mértek, mint előtte, de az újdonság izgalmának elmúlásával is jóval magasabb az érték, mint korábban.

Egyelőre tehát úgy tűnik, az Index 2 egy olyan új platformjává tud válni az Indexnek, melyen a kezdeti hibák kijavítása után az olvasók könnyebben szörfölhetnek a közösségi tartalmak között, a bloggerek pedig egy szebb, letisztultabb környezetben láthatják viszont a bejegyzéseiket, melyekre így több olvasó találhat rá.
 

Kazár Olívia
(reklámipar)

 
Címkék: blog, brand, index, márka, online
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

11

1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

BlackBox Produkciós Ház

Cégnév: Blackbox Produkciós Ház Kft Cím: 1277 Budapest, Pf. 56. Telefon: 06 1 225 04 70, 06 20 521 8833 E-mail: info@blackboxprodukcio.hu...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
98%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis