FaceBook blog.hu

Marketing - Blogok

Hogyan vezess divatblogot?

2013.02.13

A divat különösen képlékeny terület, hiszen ízlések és pofonok, ami nekünk tetszik, az lehet másnak nem, ami szerintünk trendi és fancy azt más még a Barbie babájára sem adná rá…

Íme egy kis útmutatás, hogyan lehettek sikeresek, ha mégis erre a nehéz, de mégis izgalmas kihívásra vállalkoznátok:

  • Mindig legyél tájékozott a legfrissebb trendekben, divatirányzatokban. Kövesd figyelemmel a legnagyobb nemzetközi és hazai divatházak bemutatóit, legújabb kollekcióit – a divatblog alapja, hogy mindig és minden körülmény között naprakészek legyünk.
  • Írj gyakran és rendszeresen a blogra – ez minden blog alapja. Ha rendszeresen van új tartalom, az olvasóid újra és újra vissza fognak térni hozzád. MI is ezt a taktikát követjük… Minden hétfőn és csütörtökön olvashattok tőlünk egy cikket. Fő a rendszeresség!
  • Használj szakszavakat és szakkifejezéseket – ha nem ismered ezeket (bár, ha divatblogolásra adod a fejed, akkor nyilván tisztában vagy ezekkel…), akkor olvass utána, tájékozódj. A „tetszik” és „csinos” kifejezések sajnos nem elegek egy komoly bloghoz.
  • Vegyél részt lehetőleg az összes hazai divatbemutatón, kövesd figyelemmel a hazai divattervezők munkáit. Ha budapesti vagy, mindenképp járj ki rendszeresen a WAMP-ra. A lehető legjobb hely arra, hogy hazai, sokszor még felfedezetlen, fiatal divattervezőkkel találkozz. Ha jól csinálod, akár még interjút is készíthetsz velük. Az ujjad mindig legyen a divat ütőerén…
  • Mindig rakj fotót a bejegyzés mellé – a divatról nem lehet csak beszélni és írni. Azt látni KELL!

És akkor jöjjön néhány tipp, hogy miről írjatok – ha hirtelen nem jönne az ihlet…

  • Mutasd meg a Te stílusodat – rakj fel fotót magadról, a legkedvencebb ruhádban, abban a stílusban, ami a legközelebb áll a szívedhez
  • Van olyan barátod/barátnőd, aki azt az irányzatot képviseli, amiről írni szeretnél, ami tetszik Neked? Fűzd meg és fotózd le. De vigyázz, rossz példát, baráti körből sose mutass!
  • Vettél valami újat, valami jót? Designer darab? Esetleg egy turiban túrtad? Vagy csak büszke vagy magadra, mert kivártad, amíg leértékelik? Oszd meg ezt az olvasóiddal is!
  • Ajánl jó üzleteket, olcsó beszerző helyeket, jó turikat, új divattervezőket, leértékeléseket! Járj utána a jó helyeknek, akár vigyél magaddal fényképezőgépet és mutasd meg ezeket a „titkos” helyeket az olvasóidnak is.
  • Írj nyugodtan akár a saját problémáidról is. Nem találsz magadnak farmert, keresel egy kis fekete ruhát, egy extravagáns kiegészítőt stb.? Az olvasóid akár a segítségedre is lehetnek! Miután megtaláltad a vágyott darabot, ne felejtsd el megírni, a beszerzőhellyel együtt! 
  • Mutass régi családi fényképeket – mit viselt anyukád 20 évvel ezelőtt? Vagy a nagyid 40 évvel ezelőtt? Nyugodtan vonj párhuzamot a régi idők és a mai kor divatja között.
  • Ajánlj csini összeállításokat munkába, bulizáshoz, első randihoz, csábításhoz, szülő látogatáshoz, edzőterembe, Valentin napra és karácsonyra… Segíts az olvasóidnak!
  • Ajánlj magazinokat, könyveket, filmeket – de sose felejtsd el, hogy a blogod a divatról szól!
  • És, ha még nem említettük volna: fotók és fotók és fotók és fotók és FOTÓK kellenek!

Legyél stílusos és laza, írd meg a véleményedet. Legyél kritikus és dicsérő, de sosem öncélú. A Te témád a divat – amiben sok irányzat van, ezért Te sem lehetsz beszűkült. Véleményed lehet, sőt kell, hogy legyen, de nyitottnak kell lenned más véleményére és ízlésére is!

Tehát, ha érzel magadban elég bátorságot és stílust, akkor hajrá, vágj bele és legyél divatblogger! Sosem tudhatod, lehet a végén felfedez egy nagy divatmagazin és a hobbid lesz a munkád… Úgyhogy hajrá, a stílus legyen Veled!


Princz Viktória
(reklámipar/MarketingiDolls)

 
Címkék: blog, divat, marketing
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

10

1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Gelbert Ecoprint

Valódi, 100%-ban alkoholmentes nyomtatási technológiát vezettünk be, drasztikusan csökkentve ezzel az ózonképződésben szerepet játszó illékony...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. Bank bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis