A napokban elindult a Tisztelt Vásárló weboldal fogyasztói program internetes blog oldala, ahol a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos cikkek mellett az infovonal segítségével az oldal látogatói írásban vagy telefonon kérhetnek segítséget panaszos ügyekben.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség tavaly ősszel az Origo-val közösen Tisztelt Vásárló néven fogyasztói programot indított azért, hogy a vásárlókban tudatosítsa az őket védő szabályozási rendszer elemeit: a vonatkozó jogszabályokat, a szakma saját plusz vállalásait, önszabályozását. A napokban elindult a program internetes blog oldala, ahol a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos cikkek mellett az infovonal segítségével az oldal látogatói írásban vagy telefonon kérhetnek segítséget panaszos ügyekben.
A program 2012 őszén egy fogyasztói felméréssel indult, amely egyértelműen rávilágít arra, hogy a vásárlók oldaláról is van igény az alaposabb tájékoztatásra, a fogyasztóknak ugyanis közel háromnegyede ismeri el, hogy tájékozottsága nem kielégítő, és mindössze minden tizedik vásárló hiszi magát tájékozottnak a témában. A Tisztelt Vásárló program központi eleme a tiszteltvasarlo.postr.hu blog, amelyen a vásárlók és a kommunikációs szakemberek minden fontos információt megtalálnak, így többek között jogszabályokat magyarázattal, az adatvédelemhez és a promóciókhoz kapcsolódó tudnivalókat. A belső tartalomgyártás mellett a Trade magazin anyagai is színesítik a márkákról szóló írásokat.
A DIMSZ mellett európai társszervezete, a FEDMA (Federation of European Direct Marketing) számára is kiemelt szerepe lesz 2013-ban a hasonló edukációs programoknak. Február elején a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a „DMA Day” keretében Budapesten látta vendégül európai társszervezeteit, ahol Tisztelt Vásárló programját is ismertette a nemzetközi szakemberek előtt.
A program közvetítő szerepet kíván vállalni a vásárlók, a marketingkommunikációs tevékenységet folytató cégek és az illetékes hatóságok között azért, hogy a kommunikáció vásárlóbarát formában valósuljon meg. Az alapítók, vagyis az Origo és a DIMSZ mellett több cég is segíti a program megvalósulását, köztük a Crane, a Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda, a Multicom, a KutatóCentrum és az Ipsos. A Tisztelt Vásárló kezdeményezés szakmai partnerei az Önszabályozó Reklám Testület és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Tevékenység: Célunk, hogy az ötlettől a kivitelezésig rendelkezésre álljunk és az ügyfeleink kérésének, igényének megfelelő gyors és színvonalas...
További információk