Konferencia az employer brandingről április 18-án. A 2012-es Employer Branding Konferencián HR szakemberek mellett kommunikációs szakértők és marketingesek is megismerkedhetnek a munkáltatói márkaépítés fortélyaival.
A szervező Aon Hewitt célja, hogy a résztvevők megértsék, hogyan kelthető valóban életre egy jól felépített munkáltatói márka a kommunikáció és a HR közös munkájának eredményeként.
Napjaink álláskeresője a munkalehetőségek között olyan készségek és eszköztár felhasználásával választ, amelyekre mint általános értelemben vett fogyasztó tett szert. Ez a tény a munkáltatói márkát az üzleti stratégia alapvető elemévé, igazán fontos és aktuális témává teszi. Magyarország legnagyobb humánerőforrás tanácsadója, az Aon Hewitt április 18-án ismét megrendezi a témában egyedülálló Employer Branding konferenciát.
Vendégelőadók, szekcióülések, workshopok
A résztvevőknek lehetőségük lesz az alapokon túl is elmerülni a téma rejtelmeiben. Szó lesz a fogyasztói- és a munkáltatói márka közötti összefüggésekről, de a külső hatások mellett a belső kommunikációs stratégia hatásairól is.
A szervezők idén kifejezetten arra építenek, hogy ne kizárólag HR szakemberek halljanak a témáról, de a munkáltatói márka kivitelezésében szorosan együttműködő kommunikációs és marketinges területek képviselői is megismerjék saját lehetőségeiket. A programokat az Aon Hewit tanácsadói mellett a témában márt tapasztalt vállalatok képviselői teszik színesebbé és gyakorlatiasabbá.
Ízelítő a tartalomból
Az employer branding, a több oldalú érme
Hogyan hat a fogyasztói brand az employer brandre? - Küzdelem a vonzóságért vagy harc a népszerűtlenség ellen? - Hogyan élünk a márkákon keresztül? – Hogyan határozza meg a munkahelyem az „én-képemet”?
A HR jövője a kommunikáció, a kommunikáció jövője a HR
Az Y generáció igényei: kommunikációs eszközök, felületek, amelyek vonzzák a tehetségeket. - Personal branding. - Web 2.0 versus HR: használjuk-e a web 2-t, ha igen, hogyan? - Milyen technikai és kommunikációs eszközökre van szükségünk, hogy az egyik leghatékonyabb Employer Branding eszközzé varázsoljuk az intranetet?
Megtérül-e és hogyan az employer brandingbe fektetett energia?
Milyen eredményeket várhatunk el egy employer branding projekttől? - Hogyan indokolható egy munkáltatói márkaépítés projekt létjogosultsága az üzleti döntéshozók előtt? - Milyen területeken jelentkezik egy employer branding projekt hatása? - Hogyan mérhetők ezek a hatások? - Vállalati példák, esettanulmányok, konkrét megoldások.
Hogyan kelthető életre a brand a HR rendszereken keresztül?
Milyen értékeküzeneteket továbbít a HR a szervezetben dolgozóknak? - Milyen hatásai vannak a munkáltatói-márkának a HR folyamatokra? - Mit tehet a HR annak érdekében, hogy a brand üzenetek elérjék a célközönséget?
Időpont: április 18., 9:00 – 17:00.
Helyszín: Novotel Congress, 1123 Budapest, Jagelló út 1-3.
Részvételi díj: 29 000 Ft + Áfa/fő
Az alábbi linken várjuk jelentkezését!
http://www.aonhewitt.hu/?menuId=38&id=4
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Aromamedia Illatmarketing
Cím: 1037 Budapest , Flóra út 19.
Telefon: 0630 2227256
E-mail: info@aromamedia.hu
Tevékenység: Az...
További információk