FaceBook blog.hu

Marketing - Event

Foghíjas Construma kiállítás

2012.04.20

Péntektől vasárnapig tart a nagyközönség számára az év legnagyobb építőipari szakkiállítása, a 31. Construma. Két társkiállítással együtt 20 ezer négyzetméteren 500 kiállító várja az érdeklődőket a Hungexpo csarnokaiban. A látogatók ingyen is bejuthatnak, de a kiállítók közül egyre többen elmaradnak.

Kevesebb kiállító

Az építőipart talán még jobban sújtja a válság, mint más területeket. Megdöbbentő adat, hogy még a világháború éveiben is több új lakás épült Magyarországon, mint tavaly. Sok jel nem mutat arra, hogy az idei évben pozitív változások indulnának, és sajnos a Construma kiállítói között sem találtunk igazán optimistákat.

Annak, aki többször járt már Construmán, a fő csarnokba lépve rögtön feltűnhet a válság szemmel látható jele: a standok közti folyosók kényelmesen szélesek lettek. Korábban annyi kiállító akart ide beférni, hogy a későn jelentkezők már csak távolabbi helyszínekre fértek be. Most sokkal szellősebb, levegősebb a terem, de ez semmi jót nem jelent.



Nem csak kisebb cégek spórolnak azzal, hogy távol maradnak, már olyan nagy, külföldi tulajdonú vállalatok sincsenek jelen, akik korábban hatalmas, reprezentatív standdal várták az érdeklődőket. Az idén is jelen lévő cégek közül is egyre kevesebben gondolják, hogy presztízskérdés mindig itt lenni, sokan tervezik, hogy csak két évente jelennek meg, mások kivárnak a döntéssel.

Talán úgy gondolják, hogy e szakmával máshol is lehet találkozni, a látogatókkal meg minek, ha úgysem építkeznek. Ez részben igaz, de túlzás persze, a felújítás, az otthonok csinosítása válság idején sem marad el. Főleg az energetikai felújítás fontos témakör, nem véletlen, hogy évek óta a kiállítás kiemelt témái között van.

Látogatói szempontból a széles folyosók mellett még egy előnye biztos van a válságnak: aki akar ingyen jut be, sok kiállító honlapján lehet ehhez regisztrálni. A felújítóknak, építkezőknek persze továbbra is jó alkalom ez a tájékozódásra, és a legújabb technológiákkal, legjobb akciókkal is itt ismerkedhet meg az érdeklődő.

Középpontban az energiatudatosság

Az építőipari szakkiállítással egy időben és helyen látható az OtthonDesign otthonteremtési és az Urb:Icon városfejlesztési kiállítás. Szalai Levente, a kiállítások igazgatója elmondta, hogy az eseményeket 40 konferencia kíséri három témakörben, és egy alternatív energiával működő ház, valamint egy nulla-energiával működő épület is megtekinthető.

A hazai legnagyobb építőipari szakkiállítás széles választékban vonultatja fel a környezetkímélő, energiatakarékos, alternatív energiahasznosító termékeket, eljárásokat. Az alternatív energiák kiállítása, az ENEO betétkiállítás a D pavilonban kapott helyet.

Az idei év újdonsága, hogy már reggel 9.00-kor nyit a kiállítás, de új tematika a kerttervezés, kertépítés MAKEOSZ Kertépítő Show-val, dísznövény vásárral és szaktanácsadással. Az Odoo projekt, a BME Solar Decathlon 2012 versenyen induló projektje is bemutatkozik.

Az Otthon Design kiállításnak és programjainak helyet adó G pavilonban található a idén először a Magyar Design stand, a hazai tervezők nem csak munkáikkal vannak jelen, előadásokat is tartanak. Ebben az épületben található a Lakberendezők Országos Szövetségének erre az alkalomra felépített lakásbelsője, a kis alapterületen energiatakarékos, környezetet kímélő technológiák mellett luxussal és hitech megoldásokkal is találkozunk.Utóbbira példa a magyar fejlesztésű hangrendszer, vagy a "lakás" elemeit vezérlő érintőképernyős központi egység.



A szerdai szakmai napon tartott ünnepélyes megnyitón adták át az idei Construma díjakat. Nyert a Guntamatic Powerchip apríték kazán, a Kerdi-Line vonalmenti folyóka és a Resiflex SK dilatációs vízszigetelő-lemez szalag.

 

(reklámipar)


Forrás: lakjonjol.hu
 
Címkék: kiállítás
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

10

1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Art of Print

Az Art of Print tevékenységének alapját képezi a digitális nyomdatechnológia alkalmazásával történő kültéri és beltéri reklámyanyagok...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
98%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis