Idén soha nem látott összefogás valósul meg a kommunikációs szakmai szervezetek között.
A fesztivál, melynek alcíme reklám, PR és média közelről számos eddig külön-külön működő szakmai eseményt ölel majd fel.
A Reklámszövetség kezdeményezésére megvalósuló őszi közel egyhetes jamboree-nak az Akvárium Klub ad otthont és tizenegy különböző szervezet képviselteti magát a DIMSZ, az IAA Magyar Tagozata, az IAB, a MAKSZ, az MKMSZ, az MLE, az MPRSZ, az MRSZ, az ÖRT, a PMSZ és a PPT. A szervezők várják a további csatlakozókat.
A program széleskörű: a szakmai konferenciától a workshopon és kiállításon át a filmvetítésig, gálaestig és díjátadóig. A szervezők szándéka szerint a fesztivál számos korábban külön megrendezett szakmai és közönség-eseménynek ad majd közös ívet, anélkül, hogy azok önálló identitását befolyásolná, bízva ugyanakkor abban, hogy az egyes események a szinergia kihasználása révén erősítik egymást. A szakmai program összeállításának alapelve, hogy az egyes szakmai szervezetek a rendelkezésre álló időszakot és az adott helyszínt saját programokkal töltik meg, egy előre rögzített munkamenet mentén. Minden szervezet felelősséget vállal a saját szakmai programjáért, így valamennyi résztvevő lehetőséget kap arra, hogy önállóságát a lehető legnagyobb mértékben megtartva a saját elképzeléseinek megfelelően bonyolítsa le az eseményét.
A szakmai minőség és a koherens végeredmény biztosítása érdekében mindazonáltal a résztvevő szakmai szövetségek közös grémiumot hoznak létre, amelynek központi magját a Reklámfesztivál gondolatiságát kidolgozó alapító személyekből álló csapat képezi: Mezriczky László, Nagy Bálint, Gosztonyi Csaba, Pőcze Balázs és Urbán Zsolt. A szakmai grémiumba a résztvevő szakmai szervezetek további 1-1 főt delegálhatnak.
„Közös késztetés mutatkozott a marketingkommunikációs szakmai szervezetekben az összefogásra, mi meg egyébként is terveztük a Reklámkonferencia és a Reklámhét összevonását egy nagyobb szabású gazdagon strukturált budapesti eseménybe, melybe meghívtuk valamennyi társszervezetünk eseményeit, így az új projekt nemcsak az MRSZ-é, hanem valamennyi szakmai szervezeté együtt” – mondta el Mezriczky László, a Magyar Reklámszövetség elnöke.
A szervező fesztiváliroda feladataiért és a kommunikációért a HD Group felel.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Tevékenységünk a magas színvonalú rendezvényszervezés. vendéglátás és gasztronómia egészét átfogja.
Feladatunknak tekintjük, hogy...
További információk