Békekötéssel és partival zárult tegnap a Post It War elnevezésű verseny az Ankertben. Sokan voltak kíváncsaiak ki végzett elsőként a kreatív megmérettetésben. A csatát és a háborút is az Adamsky Advertising nyerte.
Tegnap az Ankertben este nyolckor már ott volt mindenki, aki számított, legalábbis a kreatív versenyen induló ügynökségek közül sokan, akik már találgatták vajon ki nyerte a háborút.
Igazán kreatív megoldások születtek, kitettek magukért az indulók. 39 ügynökség 60 munkával nevezett, 16 került a "döntőbe" és abból került ki a 3 győztes produkció. Molnár Kinga a Kreatív Magazin újságírója, mint az est házigazdája hirdette ki a verseny végeredményét, szerencsére még éppen a felüdítő nyári zápor előtt pár perccel. Utána mindenki kereste magának a fedett helyeket, a szerencsésebbek a pulthoz szaladtak és találtak menedéket és frissítő alkoholos italokat.
A résztvevőket köszöntötte még Vándor Ágnes (a Kreatívot kiadó Professional Publishing Hungary ügyvezetője) és Várallyai István (a 3M Hungária marketingkommunikációs vezetője) is. Az esemény megszervezésében az Effektivart ügynökség müködött közre.
Az a szerencsés helyzet ért minket -amellett, hogy ott lehettünk az eseményen-, hogy éppen a győztes asztalánál ültünk, aki nem más lett mint az Adamsky Advertising. Együtt örültünk a győzelemnek és (mert tudtuk hová kell ülni) azonnal le is "csaptunk" Vaszary Ádámra, az ügynökség ügyvezetőjére, hogy válaszoljon pár kérdésünkre.
Sokan indultak a versenyen, sok ötletes és kreatív munka született, köztük a Tiétek is. Számítottatok a győzelemre?
V.Á.: Megmondom őszintén nagyon erősnek éreztem a felhozatalt, ez mindenképp dicséri a szervezést. Voltak alkotások, amikben rengeteg munka és remek ötlet is volt, ezért egyáltalán nem vehette senki biztosra a győzelmet. Abban azért bíztunk, hogy 40.000 megtekintés, amit a Post-It Kombat videónk kapott talán bizakodásra adhat okot.
Egy -mondhatni- retro témához nyúltatok (Mortal Kombat), kinek a fejéből pattant ki az ötlet?
V.Á.: Szunyoghy András kollégám kreatív elméjét dicséri az ötlet, de hamar nagy sikert aratott az ügynökségben. Mindannyiunk gyerekkorának nagy slágeréről van szó, de a vezetőségben még a napokban is nagy otthoni Mortal Kombat csaták folynak.
A filmet nézve nem 5 perces munka volt a kivitelezés. Mennyi időt szántatok rá? És mennyi volt külön az ötletelés?
V.Á.: Az igazság az, hogy nagy rutinunk van a hasonló munkák kivitelezésében. Hasonló stop motion technikát alkalmaztunk a Bronz Pengés Music Television – Tívímaci kampányunkban is. Így mindössze 4 óra alatt sikerült felvenni a teljes anyagot és bő egynapos utómunka követte. Ötletelésre túl sok időt nem szántunk, gyakorlatilag menet közben improvizáltunk.
A többi induló munkái közül melyek tetszettek Neked a legjobban? Van-e kedvenc?
V.Á.: Természetesen! Személy szerint a Hypnosia békeposzt videója a kedvenc, de nagyon erősnek éreztem a Cafét, az Euro RSCG-t, és az Initiative-Brand Connection-t. Mindegyik nagyon szerethető alkotás volt.
Jövőre indultok, ha lesz ilyen kezdeményezés? Vagy hasonló? (láttok-e fantáziát az ilyen jellegű ügynökségi összefogásban, van-e számotokra bármilyen haszna?)
V.Á.: Abban az esetben ha lesz, egészen biztosan megmérettetjük magunkat. Sőt már az új ötlet is megvan. Leginkább annak örülök, hogy a kreatív csapatnak egy jó kikapcsolódást jelentenek az ilyen lehetőségek és még összekovácsoló ereje is van. Szívesen venném, ha több hasonló verseny lenne a jövőben.
Ha valaki nem tudná még, mivel foglalkozik ügynökségetek? Röviden, mit kell rólatok tudni?
V.Á.: Leginkább full service kreatív ügynökségként szeretjük magunkat aposztrofálni, ebbe gyakorlatilag bármi belefér. Sokat dolgoztunk a közelmúltban ATL megoldásokon, gerilla kommunikációkon és social médiában is, de új irányként a közelmúltban sales ügynökségi vonalat is indítottunk.
A nyertes munkát nézzétek meg, illetve a werkfilmet is, ami nálunk látható először!
A werkfilm:
A 2. helyezett a Cafe Communications, a 3. helyezett pedig a Salt Communications lett. A közönségdíjat a 4Bro kapta. Gratulálunk minden helyezettnek és résztvevőnek.
4Bro alkotása
Salt Communications közterületi megjelenése
A többi pályaművet és werkfilmet itt találjátok!
Sziládi-Kovács Tibor
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Hatékony és gyors reklámmegoldások, tervezéstől a kivitelezésig egy helyen!
Cégnév: Image Clinic Kft.
Cím: 2120 Dunakeszi, Madách utca 22/4...
További információk