FaceBook blog.hu

Marketing - Event

Fesztivál összefogással - ReklámFeszt programmal

2012.08.27

2012. szeptember 18-21. között lesz az Erzsébet téri Akvárium Klubban. Összeállt a programja az idei év legnagyobb reklámszakmai eseményének: a ReklámFeszt

Régóta hangoztatott vágy, hogy e szerteágazó szakma egyes területei összehangolva, egységet alkotva hozzanak létre valami olyat, ami méltó a reklámvilághoz, valós képet mutatva egymásról. A ReklámFeszt célja, hogy a reklámot nézőknek, a reklámot „csinálóknak”, a reklámot elemzőknek, a reklámot tervezőknek, tehát az egész marketingkommunikációs szakma területén dolgozóknak kompetens és szórakoztató tartalmat nyújtson. A program rendkívül széleskörű: a konferenciától a workshopon és kiállításon át a reklámfilmvetítésig, gálaestig és díjátadóig mindent felvonultatnak a szervezők, így a fesztivál számos, korábban külön megrendezett műsornak ad majd közös ívet.

A résztvevő szakmai szervezetek teljes programja immár elérhető a reklamfeszt.hu microsite-on, bővebb tartalommal pedig a facebook.com/reklamfeszt aloldal szolgál.

Nyitóesemény lesz a Hargitai Lilla által szerkesztett és nemrégiben megjelent Reklám vagy amit akartok! című könyv alapján létrehívott beszélgetés és előadássorozat.
A rendezvényen a Magyar Reklámszövetség a korábbi Reklámhét és Reklámkonferencia hagyományait továbbvíve könnyedebb és fajsúlyosabb témákat is felvett menetrendjébe. Ennek megfelelően többek között kiemelten foglalkoznak a magyar márkákkal, a közösség erejével, a médiaszekció Rényi Ádám vezényletével elevenedik meg, a Start up voltam blokkot Kardos Gábor kelti életre, zenei szekciót vezet Salamon Gergő, a Reklámarénát Mezriczky László, Zsédely Péter pedig a sport és média kapcsolatával ismertet meg bennünket. Sas István vezetésével tudjuk meg, hogy milyen a Reklámpszichológia a webkorszakban és lesz crowdsourced blokk is: a Hot Marketing Club a klubtagok kívánságai alapján állítja össze az est programját.

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökséges Szövetségének fő tematikája a New Business, amit egy egész napos konferencián járnak körbe, melyre a teljes marketing és kommunikációs szakmát várják. Szervezésükben egy egész hetes kiállítás ad helyet az idei Cannes Lions díjnyertes print alkotásainak, az utolsó napon pedig a Cannes Lions Esten látják vendégül az érkezőket, ahol a győztes filmes alkotások is levetítésre kerülnek.

A legsikeresebb hazai direktkommunikációs kampányokat mutatja be a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a Golden Dove díjátadón. Ugyanezen az eseményen hirdeti ki a szervezet, hogy ki nyerte a Call-center hangszépségversenyt.
A DIMSZ és az [origo] a ReklámFeszten ismerteti és indítja el hivatalosan a Respect Customer – A tájékozott vásárlóért elnevezésű interaktív információs programját. Az együttműködés első eredményeként a vásárlók tájékozottságáról készített kutatás friss eredményeit ismerhetik meg a résztvevők.

A Magyar Public Relations Szövetség Hír-név-más konferenciáját is egy díjátadó, a Sándor Imre PR-díj zárja.

Akit a friss és hiteles adatok érdekelnek, annak a Professzionális Piackutatók Társaságának délelőttje kedvez Kozák Ákos vezetésével, ők az aktuális fogyasztói fókuszú piackutatások eredményeit osztják meg a jelenlévőkkel.

A csütörtök digitális nap: Digitális dinamizmus a közterületi kommunikációban Csizmadia Attilával, az Interactive Advertising Bureau pedig a Reklámhétről már jól ismert Digitális délutánt szervezi Szabó Erik vezetésével, valamint egy digitális állásbörzét, amit az IAB Café zár másnap este.

Az Önszabályozó Reklám Testület és a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közös nyitott programot szervez, ahol neves hazai szakemberekkel vitatják meg a média és a gyermekek kapcsolatát. Ennek keretében a Hoffmann Research közreműködésével egy kvalitatív kutatást végeznek gyermekes szülőkkel, valamint bemutatják a témában készült angol és az NRC által készített hazai kutatás eredményeit. Végezetül megismerhetjük a gyermekeknek szóló médiaoktatás hazai gyakorlatát.

Nemcsak a szakmai szervezetek szerepelnek a programot összeállítók között: a Portfolio Nights workshopot tart egy – a szakmába igyekvők számára hasznos – portfólió-konzultációval. Szintén workshopot tart a Reklámipar.hu, míg egy egész délelőtt az egészség reklámjáról szól majd, a szakma számára egészségügyi mérésekkel kiegészülve, ami sajtótájékoztatóval zárul.

A Kreatív Csoport az Artisjussal közösen az ötletek jogi útvesztőjében segít megoldást találni, délután pedig az Élelmiszer Szaklappal együtt vezet bennünket a visszatérő, hűséges vásárló lélektanába.

Az esti programok színesek: Reklámzabálók vetítéssel indul, majd gombfoci- és csocsóbajnokság, ügynökségi zenekarok koncertjei, jazz-est és minden este a szakmának szóló bulik lazítják el az érdeklődőket.

A ReklámFeszt kommunikációs partnere a HD Group.



További információ:
reklamfeszt@hdgroup.hu
www.reklamfeszt.hu
Tel: 0670-3330672

 

(reklámipar)

 
Címkék: fesztivál
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

09

1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Crevo. A kreatív reklámok lelőhelye.

A CREVO (vagyis Creative Revolution) a kreativitás terén nyűjt forradalmian innovatív, és meglepően megfizethető megoldásokat. Egyedi ötletek és...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
98%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis