2012. szeptember 18-21. között lesz az Erzsébet téri Akvárium Klubban. Összeállt a programja az idei év legnagyobb reklámszakmai eseményének: a ReklámFeszt
Régóta hangoztatott vágy, hogy e szerteágazó szakma egyes területei összehangolva, egységet alkotva hozzanak létre valami olyat, ami méltó a reklámvilághoz, valós képet mutatva egymásról. A ReklámFeszt célja, hogy a reklámot nézőknek, a reklámot „csinálóknak”, a reklámot elemzőknek, a reklámot tervezőknek, tehát az egész marketingkommunikációs szakma területén dolgozóknak kompetens és szórakoztató tartalmat nyújtson. A program rendkívül széleskörű: a konferenciától a workshopon és kiállításon át a reklámfilmvetítésig, gálaestig és díjátadóig mindent felvonultatnak a szervezők, így a fesztivál számos, korábban külön megrendezett műsornak ad majd közös ívet.
A résztvevő szakmai szervezetek teljes programja immár elérhető a reklamfeszt.hu microsite-on, bővebb tartalommal pedig a facebook.com/reklamfeszt aloldal szolgál.
Nyitóesemény lesz a Hargitai Lilla által szerkesztett és nemrégiben megjelent Reklám vagy amit akartok! című könyv alapján létrehívott beszélgetés és előadássorozat.
A rendezvényen a Magyar Reklámszövetség a korábbi Reklámhét és Reklámkonferencia hagyományait továbbvíve könnyedebb és fajsúlyosabb témákat is felvett menetrendjébe. Ennek megfelelően többek között kiemelten foglalkoznak a magyar márkákkal, a közösség erejével, a médiaszekció Rényi Ádám vezényletével elevenedik meg, a Start up voltam blokkot Kardos Gábor kelti életre, zenei szekciót vezet Salamon Gergő, a Reklámarénát Mezriczky László, Zsédely Péter pedig a sport és média kapcsolatával ismertet meg bennünket. Sas István vezetésével tudjuk meg, hogy milyen a Reklámpszichológia a webkorszakban és lesz crowdsourced blokk is: a Hot Marketing Club a klubtagok kívánságai alapján állítja össze az est programját.
A Magyarországi Kommunikációs Ügynökséges Szövetségének fő tematikája a New Business, amit egy egész napos konferencián járnak körbe, melyre a teljes marketing és kommunikációs szakmát várják. Szervezésükben egy egész hetes kiállítás ad helyet az idei Cannes Lions díjnyertes print alkotásainak, az utolsó napon pedig a Cannes Lions Esten látják vendégül az érkezőket, ahol a győztes filmes alkotások is levetítésre kerülnek.
A legsikeresebb hazai direktkommunikációs kampányokat mutatja be a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a Golden Dove díjátadón. Ugyanezen az eseményen hirdeti ki a szervezet, hogy ki nyerte a Call-center hangszépségversenyt.
A DIMSZ és az [origo] a ReklámFeszten ismerteti és indítja el hivatalosan a Respect Customer – A tájékozott vásárlóért elnevezésű interaktív információs programját. Az együttműködés első eredményeként a vásárlók tájékozottságáról készített kutatás friss eredményeit ismerhetik meg a résztvevők.
A Magyar Public Relations Szövetség Hír-név-más konferenciáját is egy díjátadó, a Sándor Imre PR-díj zárja.
Akit a friss és hiteles adatok érdekelnek, annak a Professzionális Piackutatók Társaságának délelőttje kedvez Kozák Ákos vezetésével, ők az aktuális fogyasztói fókuszú piackutatások eredményeit osztják meg a jelenlévőkkel.
A csütörtök digitális nap: Digitális dinamizmus a közterületi kommunikációban Csizmadia Attilával, az Interactive Advertising Bureau pedig a Reklámhétről már jól ismert Digitális délutánt szervezi Szabó Erik vezetésével, valamint egy digitális állásbörzét, amit az IAB Café zár másnap este.
Az Önszabályozó Reklám Testület és a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közös nyitott programot szervez, ahol neves hazai szakemberekkel vitatják meg a média és a gyermekek kapcsolatát. Ennek keretében a Hoffmann Research közreműködésével egy kvalitatív kutatást végeznek gyermekes szülőkkel, valamint bemutatják a témában készült angol és az NRC által készített hazai kutatás eredményeit. Végezetül megismerhetjük a gyermekeknek szóló médiaoktatás hazai gyakorlatát.
Nemcsak a szakmai szervezetek szerepelnek a programot összeállítók között: a Portfolio Nights workshopot tart egy – a szakmába igyekvők számára hasznos – portfólió-konzultációval. Szintén workshopot tart a Reklámipar.hu, míg egy egész délelőtt az egészség reklámjáról szól majd, a szakma számára egészségügyi mérésekkel kiegészülve, ami sajtótájékoztatóval zárul.
A Kreatív Csoport az Artisjussal közösen az ötletek jogi útvesztőjében segít megoldást találni, délután pedig az Élelmiszer Szaklappal együtt vezet bennünket a visszatérő, hűséges vásárló lélektanába.
Az esti programok színesek: Reklámzabálók vetítéssel indul, majd gombfoci- és csocsóbajnokság, ügynökségi zenekarok koncertjei, jazz-est és minden este a szakmának szóló bulik lazítják el az érdeklődőket.
A ReklámFeszt kommunikációs partnere a HD Group.
További információ:
reklamfeszt@hdgroup.hu
www.reklamfeszt.hu
Tel: 0670-3330672
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Hatékony és gyors reklámmegoldások, tervezéstől a kivitelezésig egy helyen!
Cégnév: Image Clinic Kft.
Cím: 2120 Dunakeszi, Madách utca 22/4...
További információk